2013. július 7., vasárnap

Minden jó, ha a vége jó

Nem is kerülgetem tovább a forró kását és nem is halogatom tovább a csattanót: lesz kiskutyánk!!!!!!!!!!!!!!!! Hosszú és fáradságos munka áll a (számomra) rendkívül kedvező döntés mögött, amelyben az alkudozástól kezdve a nyalizáson át a lelki terrorig a meggyőzés szinte minden technikáját be kellett vetnem. Számtalan jó ötletet kaptam tőletek itt is és a FB-on is. Volt, aki 10 éves barátságát kockára téve szállt be a kampányba, Norbinak innen is nagyon köszönöm!

Photoshop Hollandiából
ezt anyusnak köszönhetem
Bevallom, a döntés végül a Budavári Sörfesztiválon született meg, ahol munkaköri kötelességem volt megjelenni, a drága ember meg jól elkísért, ha már így jártam. Jól elszórakoztunk, ittunk 1-2 sört (én csak alig, mert nem nagyon bírom az alkoholt), Gábor találkozott a kollégáival, kicsit szét is váltunk egy időre, majd mikor újra találkoztunk, ő már kissé szalonspicces volt.  Gondoltam is, most eljött az én időm! Belekezdtem a mondandómba, finoman érdeklődtem az akkor még javában zajló kampány hatásáról. Az addigra gondosan felállított és szinte támadhatatlan érvrendszer, no meg a maláta, megtette hatását, és a családfő bágyadtan beadta derekát. Galád módon gyorsan el is loptam az okostelefonját és megírtam a Facebookjára, hogy "Évinek lehet kutyája." Ez tudom nem volt szép, sőt egyenesen aljas megoldás volt, de nem kockáztathattam, hogy másnap letagadja a döntést, arra hivatkozva, hogy részeg volt és össze-vissza beszélt. (Nem mintha csinált volna már ilyet korábban.)

Miután pár nap múltán megbarátkoztunk a gondolattal, hogy akkor most nekünk tényleg lesz kutyánk, meg is látogattuk a domaszéki whippet tenyésztőket. Elég nehéz leírni az a jelenetet, amikor a kapun belépve 9 darab 10 hetes kis whippet "támadásba" lendül és örül a még soha nem látott vendégeknek.  Élvezetes pár órát töltöttünk a kutyák között, hazaérve az első utunk a fürdőkádba vezetett, a ruhák pedig rögtön a mosógépben végezték. (Legjobban mentett kutyus szerettünk volna az Agár Fajtamentőktől, de bevallom őszintén egy kisgyerek mellé nem mernék olyan kutyust hozni, akinek egyáltalán nem ismerem az előéletét. Talán, majd ha ma Barnabás is, a házunk is és kertünk is nagyobb lesz, akkor lesz egy menhelyes kutyink is.)

A kilenc kis rosszasság közül őt választottuk: 

Tiszaparti Szélvész Melo
Ne kérdezzétek miért őt választottuk. Nem tudom. Olyan kis különc volt ezzel a színnel. Mindenki más kék-fehér vagy tigris csíkos volt. Tiszaparti Szélvész Melo a neve. A Tiszaparti Szélvész a kennel neve, a Melot már mi választottuk. 


A kistesóknak egy percig se tartott kikötözni Gábor cipőjét. Barnabást pedig gyakorlatilag nem is lehetett lenni, mert ezek a kis dinkák egyből megrohamozták. A jobb felső képen Melo anyukája látható, Panka. Melo is ekkorka lesz, talán egy picit nagyobb. A bal alsó az egyik kistesó, nagyon sajnálom, hogy homályos lett, de azért a tekintet az látható :-)

Ő pedig a Melo név ihletője. A névválasztás a Gáboré lehetett, cserébe a támogató döntéséért. 

Carmelo Kyam Anthony

16 megjegyzés:

  1. :) ez tök jó :) nagyon jópofa kutyusnak tűnik, biztosan nagyon vicces-vidám lesz vele az élet!

    VálaszTörlés
  2. juj ennek nagyon-nagyon orulok! Eljen a kis Melo :) lehet vele jokat futni. Evi ha eddig meg nem jott meg a motivaciod, na majd Meloval megjon :) megegyszer gratulalok az uj csaladtaghoz es sok oromet egymassal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hétvégén hazavittem a futócuccomat, de képtelen voltam elindulni. elromlottam? remélem nem örökre. kicsit bízom én is kutyusban, hogy majd reggelente együtt nyomjuk itt a gáton!

      Törlés
  3. Na ez a kutyus még nekem is tetszik! Meg a neve is. Remélem jöhetünk majd barátkozni! Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd magyarázhatjuk, hogy ez nem melóóóóó, hanem melo. röviden :-)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. majd ha legközelebb jössz, eljöttök megnézni? :-)

      Törlés
    2. Termeszetesen! Nagyon edes! :)

      Törlés
  5. Zsííír! :) Gratulálok az új játszópajtáshoz!
    A múltkor elfelejtettem az e-mail címem: bodorsara@gmail.com Ha szívesen kérdeznél, szívesen válaszolok! :)

    VálaszTörlés
  6. Éljen-éljen!
    Jó lesz ám minden, majd egy-két papucs, cipő, ez-az-amaz bánja!
    Minden táskádban, nadrágod, szoknyád zsebében kakizacsi lesz, vagy jutalomfalat. :)
    Csókoltatjuk a kis Melo-t!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elfér még a pelenka, popsitörlő, váltópóló, tea, cumi, egy-két játék mellé :-))

      Törlés
  7. juhúú :) A whipet kampányt beteheted a referenciáid közé ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jó ötlet :-) majd gyerek valamikor felénk bicajjal!

      Törlés