2013. június 3., hétfő

Sütik Rotterdamból

Hétvégén egészen Hollandiáig utaztunk azért, hogy igazán mesés süteményeket kóstolhassunk. Miriam sütiboltjával hónapokkal ezelőtt találkoztam az interneten és bevallom annyira magával ragadott a kisfilm és a sütiboltból áradó hangulat, hogy megfogadtam, ha legközelebb arra járunk, akkor mindenképpen ez lesz az egyik elsődleges úticélunk. Persze, amikor legközelebb arra jártunk, még tavaly októberben, akkor éppen zárva volt. De Hollandia annyira jó hely, hogy megint arra jártunk. Fél év elteltével most Rotterdamba látogattunk Gergőhöz és Norbihoz. Mesés hétvége volt. Finom ételekkel, kedves kutyusokkal, kedves emberekkel, kevés napsütéssel, hideg széllel. És persze sok sütivel Miriam sütiboltjából. 



Érdemes végignézni a kisfilmet egészen addig, amíg a biciklis csenget egyet. 












Jön még a héten sok-sok kép Hollandiából, de ez a sütibolt megérdemelt egy külön megemlékezést. 

9 megjegyzés:

  1. Jujjj de jo kepek! Biztos nagyon elveztetek es finom lehetett! :))) Nyamiii!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jön még több kép, csak lenne már időm leülni :-)

      Törlés
  2. Hollandia a szívem csücske... és a finom ízek... vannak élményeim. :) De majd eccer ide is elmegyek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bármikor oda költöznék :-)

      Törlés
    2. hát, tudod, ezzel én is így vagyok :)

      Törlés
  3. Nagyon szep kepek, nekem a legutolso tetszik a legjobban, de persze beleennek az osszes sutibe! A kisfilm nekem nem indult el, de ez legyen a legnagyobb gond.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. milyen böngészővel próbáltad? oh, pedig egy kincs az a videó. elárulom a strawberry cheesecake volt a legjobb :-) meg az a fehércsokis cupcake...

      Törlés