2013. május 27., hétfő

Gy-1

Vagyis Gyereknap-1. Vagyis ha egy picikét visszakanyarodhatok a nemfutáshoz, akkor azt még szeretném elmondani, hogy a szombat reggeli hosszúfutásokról azért is szoktam le, mert utáltam, hogy nincs ebéd szombaton. Mert mindig elszöszöltem az időt futással, ami ilyenkor mindig hosszú volt és mindig későn értem haza ahhoz, hogy főzzek valami finomat és hogy együtt legyünk úgy igazán családilag. Márpedig, ha valami kincset ér, akkor az az együtt, vidám hangulatban eltöltött szombat délelőtt.

És ezt most azért jutott még eszembe, mert egy csodás kis szombatunk volt, amolyan D-1, vagyis gyermeknap előtt gyermeknapozós szombat, már ha érthető, amit szeretnék mondani. Tavaly ugyanis, életünk első, felnőtt fejjel intézményesült gyermeknapján jól megszívtuk a veszprémi állatkertben. Sokan voltak. Túl sokan. Hőség volt és egyébként is, ki az a hülye, aki gyereknapon állatkertbe megy egy szép tavaszi/nyári napon. Akkor megfogadtuk, hogy nálunk márpedig május utolsó szombatja lesz május utolsó vasárnapja és azért is elkerüljük a tömeget. 

Hát így. 


 












1 megjegyzés:

  1. nálunk is megvolt a móka, de a tömeget nem sikerült elkerülnöm, de amint kezdett kínossá és kezelhetetlenné válni a dolog, leléptünk. bár ami nekem kínos és már nehéz volt, azt élvezte a kölyök a legjobban. nem csoda, ha egy ültő helyemben megettem egy nagy zacskó haribót. éljenek a gyerekek! :)

    VálaszTörlés