2013. május 6., hétfő

Egy nap a városban


 





 



12 megjegyzés:

  1. Ilyen szemmel még sose nem közlekedtem tömeg... :)
    Beszerzek egy gyereket és kiélvezem :D
    Tök jó lehetett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kölcsönadjam? :-) Persze nem adnám, de jó móka :-)) igaz, mindenki nagyon-nagyon elfáradt.

      Törlés
  2. Ó, de jó volt nézni :) Tök jó a punkhajad! Mi is napokat BKV-ztunk, amikor Á.-nak az volt a mániája ("és hogy lehet még bonyolultabban menni?" - és mentünk még bonyolultabban)

    És a szigeti hosszú hinták! jaj! ott én is mindig hintázok, ha nem állnak sorba a vágyakozó szemű gyerekek a hinta előtt!

    Még, még, még!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az a hinta szerintem is fantasztikus. alig bírtam kiszállni belőle :-) és igazából tök félelmetes is. és a busz tényleg szinte a házunk elől indul és a játszó előtt tesz le :-)

      Törlés
    2. :) amíg otthon voltam a gyerekekkel, a legtöbb napunkat a szigeti játszón töltöttük - igaz, inkább az eldugott kicsin, de ahogy nőttek, egyre többet voltunk a nagyon is (csak utáltam, hogy ott sosem láttam egyszerre mindkettejüket, mert mindig a domb túlsó felein játszottak)

      Törlés
  3. Az utolsó képen elég vicces, hogy egy hatalmas ház folyik ki az orrodból fákkal :D

    VálaszTörlés
  4. Klassz volt!
    A túró rudi nálunk is bevált eszköz a megvesztegetésre és elterelésre :D
    Jó a séród! Hasonló az enyém is, csak ötszínű. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. milyen színek? :-) ja, igen, elég merész lett, de már tökre bírom. és mióta ilyen hajam van, szinte csak ilyen hajú emberekkel találkozom mindenhol. én meg azt hittem mennyire egyedi :-))

      Törlés
    2. figyelj, végül is egyedi, hiszen valakinek szőke, valakinek barna, rövidebb, vagy hosszabb, jobban le van tolva, vagy kevésbé , jobbos vagy balos. és a lényeg, hogy bírod! :)
      a színeim pedig sötétbarna, majdnem fekete, rézvörös, magenta, és nagyon szőke... ez csak négy, nem is öt. :)

      Törlés
  5. És mi lesz azzal a rengeteg kavicssal? :)

    VálaszTörlés
  6. hát betettük őket a kavicsos fiókba :-)

    VálaszTörlés