2013. április 13., szombat

Édes drága titkaink

Hogy őszinte legyek mostanában viszonylag kevés időnk van meghitt, igazán tartalmas beszélgetésekre a férjemmel. Nem tudom más szülők, hogy csinálják, de errefelé ez néha nehéz. Ma azonban egy nagyon idilli félnapon vagyunk túl. Ettünk áfonyás, banános zabkását, majd lazacos pirítóst, majd ittunk  kávét. Bicikliztünk a Margitszigetre. Barnabás simogatott pónit. Ettünk görög ételt ebédre. Nem kellett főznöm és mosogatni ki-, majd bepakolni a dolgokat a mosogatógépbe. Aztán amikor a gyerek kidőlt és mi "sebeinket" nyalogattuk 20 km kerékpározás után (hiába, vissza kell szokni a nyeregbe), akadt némi időnk megosztani értékes gondolatokat. 

Rövid részlet: 

É: Képzeld, az egyik kolléganőm egy New York-i NBA meccsel lepte meg a férjét a 40. születésnapja alkalmából. 
G: Hm...Kik játszottak?  (szeme felragyog)
É: Azt hiszem az Oklahoma City és a New York Knicks. 
G: Nekem is Knicks a kedvencem. 
É: Tudod, én is ezt akartam neked megszervezni neked a harmincadikra, csak hát tökre nem jött össze a pénz meg iyenek. Majd a negyvenedikre. 
G: Vagy a harminckettedikre. 
É: Most hány éves vagy? 
G: Harmincegy leszek. 
É: Még csak?
G: Meséltem már, amikor írtam a Három Kívánságba? 
É: Szerintem igen. 
G: Azt akartam, hogy ott dobálhassak a New York Knicks-szel.
É: Tudod, hogy egyszer én is írtam Tibi bácsinak? 
G: Valami rémlik, de már elfelejtettem miért. 
É: Én Bud Spencert akartam kihívni virslievő versenyre. Sosem válaszoltak a levelemre. 
G: Ja, gondolom akkoriban ez meg volt bugázva ilyen állami vezetők gyerekeinek. 


Na ki vele, kinek milyen beteljesületlen álma van a gyermekkorából?!
Csak bátran, nincs mit szégyellni! 

3 megjegyzés:

  1. Egy olyan csaladi haz, ahol egy oriasi csuszdan közlekednenk lefele az emeletek között. :)

    VálaszTörlés
  2. Gyerekkoromban volt egy hegy, amiről azt mondtak, hogy elérhetem az eget, es mindig szerettem volna egy darabkat az égből az anyukámnak hazavinni... De aztan sosem mentünk fel arra a hegyre. :)

    VálaszTörlés
  3. Én a Corvin áruházat szerettem volna megnyerni a teljes árukészletével együtt, különös tekintettel a karácsonyi és a húsvéti mozgó kirakatokra (azelőtt mindig órákig álltam). Némi gondot jelentett, hogy mindenkinek egy emeletet szántam az áruházból (magamnak persze a földszintet a hatalmas kirakatokkal) - de túl alacsony az áruház a családhoz mérten - így az öcsémnek sajnos csak egy kis részt, a "fiúcska konfekció" osztályt juttathattam gondolatban.

    És szerettem volna feltalálni egy olyan sapkát, ami felveszi és levetíti az álmaimat - erre most látom a neten, hogy feltalálták :O az enyém bukósisak kinézetű lett volna, nem tudom, az övéké milyen, de állítólag 60 %-os biztonsággal meg tudják mondani, ki mit álmodott (bár azt nem hinném, hogy a képszerű levetíthetőségig eljutnának mostanában)

    VálaszTörlés