2013. április 2., kedd

Dilemma

PR tanácsadói mivoltomban ma egy magasszínvonalú előadáson vettem részt egy igen impozáns és modern irodaházban. Tényleg nagyon csilli-villi volt minden. Szép épület. Szép irodák. Szép emberek igazán szép ruhákban. Frissen mosott hajjal és frissen vasalt ingekben. Még rajtam is szép ruha volt. Smink meg minden. (Később amikor véletlenül egy másik ügyfélnél egy másik irodaházban a város túlsó végében voltam, tök véletlenül összefutottam egy hat éve nem látott régi főnökömmel, aki meg is jegyezte, hogy milyen jól nézek ki - " ki vagy rittyentve" - ahogy ő fogalmazott.)

Az előadáshoz visszatérve, tényleg jó volt, egy igazán nagy kaliberű előadóval, akit már korábban is hallottam és akit, mindig élmény hallgatni.

A szép irodáház sokadik emeletén azonban erre a sok-sok szép emberre, akik 2 óra elteltével kiszabadultak a szép tárgyalóból, mindösszesen 3 darab illemhelyiség jutott. (Most kifejezetten csak a nőkről beszélek.) A wc szép előterében mindenki illedelmesen köszöngetett a másiknak és illedelmesen várt.

Amikor én következtem szomorúan tapasztaltam, hogy az előttem lévő hölgy éppen beszart egy jókorát a wc-be és bizony restellte használni a wc kefét. Mivel már nagyon kellett pisilnem és vártak is kint, nem volt merszem visszafordulni, ezért magamra zártam az ajtót és igyekeztem minél óvatosabban elvégezni a dolgomat és aztán gyorsan távozni.

Közben azonban arra gondoltam, hogyha most kimegyek, az utánam következő azt fogja hinni, hogy én rondítottam tele a fajanszot és én restelltem használni a wc kefét. Szóval akkor jött a dilemmám.

Mit kell ilyen helyzetben csinálni?

1. Forduljak ki egyből a wc-ből, ha ilyen gaztettet látok és várjak szépen egy következőre, bízván abban, hogy az tiszta lesz?

2. Végezzem el a dolgomat óvatosan, és aztán kifelémenet magyarázkodjak, hogy nem én voltam...

3. Tisztítsam ki más után a kakát és utána nyugodt szívvel távozzak?

Igazán szerencsém volt, mert mire végeztem, pont kiürült az előtér.

Jaj, van helyes megoldás?

ui: Kálmán üzeni, ha netalántán összefutnék a régi kollégáimmal, hogy puszil mindenkit. 

8 megjegyzés:

  1. hát basszer, én sokszor rajtakapom magam, hogy megcsinálom más helyett... kakát ugyan még nem kellett lesikálnom, de az ülőkét rendszeresen letörlőm más után, nem kicsit szitkozódva magamban..., hogy remélem a nadrágját is lecsurgatta egészen a sarkáig...
    és Te mit tettél? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát, a kettest választottam, de nem kellett magyarázkodnom. valahogy nem voltam takarítós kedvemben.

      Törlés
  2. Velem is fordult már elő ilyen. Volt, hogy egyszerűen kifordultam, és kerestem egy másik wc-t, de asszem volt olyan is, hogy kitakarítottam. Mostanában már csak kifordulok, és várok másik wc-t. Takarítom itthon eleget 5ünk után.

    VálaszTörlés
  3. Én annyira határozott vagyok ilyen téren!....

    ... mint azok a bizonyos rovarok. a mittévő legyek.
    Csináltam már mind a három lehetőséget..

    VálaszTörlés
  4. Én ilyen helyzetbe ki szoktam fordulni és keresek egy másikat.Csak abban az esetben mennék be ha nem lenne másik és még ki tudja hányan várnának mögöttem.De az biztos hogy még akkor se takarítanám ki.Amúgy is valószínű,hogy aki utánam jön az nem ismer és soha nem is látjuk egymást újra úgyhogy nyugodtan gondoljon amit akar.

    VálaszTörlés
  5. Lehet akkor, hogy nem is az előző hölgyemény volt, hanem őelötte valaki, csak senki nem akarta kitakarítani a legelső bunkó után... Én kitakarítom, a deszkát letörlöm, legalább a napi jócselekedet megvan, szappannal meg ígyisúgyis kezet mosok, kiskoromban meg takarítónő szerettem volna lenni:)

    VálaszTörlés
  6. Nemrég volt ilyen. Azonnal átmentem a másikba. Ott még vécépapír sem volt. A harmadik ajtaját pedig nem lehetett bezárni.

    VálaszTörlés