2013. január 9., szerda

Holnap is!

Ha már a zenei vonalon vagyunk, akkor engedjétek meg, hogy bevalljam azt is, hogy én igazán nagy Emil RuleZ! rajongó vagyok. Leginkább azokat a dalaikat kedvelem, amik kicsit jazzes hangzásúak. Egy ideje már elkezdtem megszeretni a jazzt. Lehet, hogy ez a kor előrehaladtával egyenes arányosan változik? Régebben például egyáltalán nem hallgattam volna jazzt, sőt azt sem tudtam mi az a jazz.

Nem olyan nagyon régen, már nem is tudom milyen rádiós csatornán hallgattam egy interjút Hajós Andrással arról, hogy már majdnem készen van az új albumuk. Nagyon meg akartam jegyezni, hogy majd le tudjam tölteni, de aztán persze jól elfelejtettem. 

Aztán egy véletlen folytán megleltem a YouTube-on ezt az új albumot és ezt a csodás kis dalt. 

Már rongyosra hallgattam. 

Olyan érzést kelt bennem, mintha egy késő tavaszi/kora nyári estén állnánk Gáborral egy szabadtéri Emil koncerten, valahol a város, Budapest, szívében. Jó idő van, de pólóban még fázunk és jól jön egy pulcsi és egy vékony sál a nyakba -  nincs tök sötét, kicsit fúj a szél, nem vagyunk túl közel a színpadhoz, ahol sokan vannak, mármint a színpadon, Hajós egy gitárral a kezében énekel. Mi sört iszunk és Gábor átölel, én talán kicsit dúdolgatok is. Talán cigizek is. Nem tudom, csak a feeling miatt, amúgy valószínűleg nem gyújtanék rá. A háttérben egy picit hallatszik a város zaja. Aztán a koncert után felülünk a villamosra, már sötét van, már jobban fázunk, de végül biztonságban hazaérünk

Nagyon békés. 


Most visszamegyek a kutatási összefoglalómhoz. 

9 megjegyzés:

  1. Csípem őket nagyon! Hajós rendben van és valahogy ez érződik az összes számukból is. A jazz nem könnyű műfaj és a befogadása lehet tényleg összefügg a kor előrehaladtával :D... de a RuleZ-es jazz olyan könnyed... bármikor, bármihez! Jó zene.

    VálaszTörlés
  2. ezennel betettem egy kis emil rulez-t vasaláshoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, hogy meghoztam a kedvet az Emilhez :-)

      Törlés
  3. Épp tegnap olvastam a Magyar Narancsban egy riportot vele. Panaszkodott, hogy nem akarja játszani a Petőfi a dalaikat az új albumról, mert szar. :( Hát nekem meg mostanság a Petőfi lett hallgathatatlan. Átnyergeltem a Gazdasági rádióra, óriási a zenei felhozataluk.

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom, február hanyadikán van a boldog születésnapod, de remélem, abból az alkalomból majd ismét rendszeresen írsz! :)

    VálaszTörlés
  5. Drága Mókuska! Ne felejts el mesélni! Hiányzik ugyanis.

    VálaszTörlés