2012. december 7., péntek

Dokumentarista képriport

Mióta van új munkahelyem, alapjaiban változott meg minden családtag napirendje.

Eddig itthonról dolgoztam (ami a világon az egyik legnagyobb királysága tud lenni) és hetente egyszer kellett bebillegnem az irodába. Minden más napon, elvittem a gyermeket a bölcsődébe, szépen, kényelmesen 08.00 és 08.30 között. Aztán leültem a számítógép elé és dolgoztam. Néha ittam egy kávét. Nem kellett sminkelnem, nem agyaltam azon, hogy mit vegyek fel reggel. Nagyjából mindegy is volt, hogy az aznapi pólóm ki van-e vasalva. Nem bíbelődtem a hajammal. Stb. Aztán délben elmentem érte, letettem aludni, aztán dolgoztam tovább. 

Most azonban új idők járnak. Egyrészt be kell járnom dolgozni. Legalábbis délelőttönként (ami még mindig nagyon nagy királyság). A délelőtt nem is délelőtt, hanem inkább reggel, mivel az elején szeretnék minél több időt tölteni az új kollégáimmal, az elődömmel, akitől veszem át a feladatokat és ez bizony azt igényli, hogy akár már 7.30-kor jelen legyek az íróasztalom mögött. Ez egyrészt azt igényli,  hogy lényegesen korábban ébredjek, másrészt pedig azt, hogy Barnabás menedzselését (reggeli, pelenkacsere, egy kis mókázás, fogmosás, öltözködés, még egy pelenkacsere, mert persze akkor szarik be, amikor már rajta van az űrhajós ruha, aztán bölcsilogisztika stb.) az apukájára bízzam. A terepet persze előkészítem nekik. Gyerek ruhája kikészül időben, a tea melegen várja őket és a fahéjas-banános zabkása is majdnem mindig elkészül mire Barnabás kitotyog.

Utána azonban öltözködnöm kell sminkelni, hajat belőni, reggelit bekészíteni (Barnabás zabkásájának másik fele - nem túl izgi) és aztán időben elindulni, így 07.00 és 07.30 között magukra hagyom a család férfi tagjait. Minden másért, ami ezután következik nem tudok felelősséget vállalni.













És mindehhez 40 percre sincs szükségük. 

16 megjegyzés:

  1. :))) Ugyan, nálunk is szokott lenni ilyen csatatér, és én még nem is dolgozok..

    VálaszTörlés
  2. Látod milyen ügyesek? Fogadjunk, hogy neked nem megy ilyen gyorsan a visszarámolás! :-P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj, azóta is hívlak telefonon...bocsánat. holnap pótolom!!! Tényleg.

      Törlés
  3. Nosztalgiával gondolok vissza azokra az időkre, amikor a gyerekeim még ilyen kicsik voltak és még csak ekkora kupit csináltak :))) (nem mernék belefotózni az iskolatáskájukba, sokszor a szobájukba sem, de a lakás többi része sem érintetlen a működésüktől... kiszállna az ántsz fertőtlenítőrészlege)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a gyermek ma egy óriásbögre teát öntött ki a szoba közepére, direkt, előttem. tyű. és mindenhol almába lépek....

      Törlés
  4. Igen, emlékszem, hogy ennek az ember a három év alatti édes kisgyerekek esetében sem örül :D (ha jól értem, akkor a múltkori felmondást követően hipp-hopp lett új munkahelyed? nagyon ügyes vagy! remélem, szerethető hely!)

    VálaszTörlés
  5. hááát igen, ismerős. de nálam mindezt egy kispasi csinálja. de értékelendő, hogy virágföld nincs a földön, az újságok sorban a helyükön és a ruhaszárító is a ruhákkal együtt egyben van. és persze abban is biztos vagyok a családod férfitagjait nem is zavarná, ha ugyanilyen állapotban találnák a lakást, amikor hazaérkeznek. :)
    és szívből gratulálok az új munkahelyedhez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a virágokat valamiért békén hagyja. a ruhaszárító már határeset. igen, őket nem zavarná. nem értem engem miért zavar :-) Köszi a munkahelyet illetően :-)

      Törlés
  6. Nagyon szeretem a képösszeállításaidat.
    Ez most egy szuperrealista ikeakatalógus :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. külön neked már ki is találtam egy új szettet :-)

      Törlés
  7. Ezt a szintet egyedül is bármikor tudom teljesíteni, 20 perc alatt.

    VálaszTörlés
  8. köszönöm a mai első jóízű röhögésemet:)
    és csatlakoznék az előttem szólóhoz..ne akard tudni,hová fokozódik ez kamaszokkal..

    VálaszTörlés