2012. november 16., péntek

Majdnem katasztrofális helyzet

Az elmúlt két hétben mintha csak rossz dolgok történnének körülöttünk. Baromi rossz lehet a csillagok állása vagy valami baromi rossz dolgot tehettem az előző életemben (vagy a mostaniban), mert csak ömlik ránk a szar. Minden irányból. Mintha mindenki egyszerre találna meg és borítaná ki a bilit jogos vagy jogtalan sérelmek miatt. A franc se tudja. Napok óta rosszul alszom, alig van étvágyam és gyakorlatilag minden végtagom folyamatosan zsibbad. Futok is, sírok is, ventillálok is, borozok is. Mintha semmi nem segítene.

Úgyhogy ma úgy döntöttem elég a szarból. Mert végülis egészségesek vagyunk és rakétákkal sem lőnek ránk.

Egyúttal megosztom azt az örömhírt is, amit még nem terveztem megosztani, de inkább megteszem, mert ez baromira jó hír, tényleg és ennek csak örülni lehet és hátha más is örül majd neki.

Felmondtam a munkahelyen.

18 megjegyzés:

  1. Most nekem is ilyen minden szar élethelyzetem van.Sorra érnek a balesetek és a furábbnál furább testi tünetek.Előbb utóbb ennek is vége lesz.Kitartást a gondok megoldásához!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most valahogy mindenhol ez van. A baleset mindig valami figyelmeztető jel tudod. Azokra figyelj oda.

      Törlés
  2. az előzőkhöz: gödöraljáról tényleg már csak felfele van! :)
    a második részhez meg gratulálok. :)

    VálaszTörlés
  3. Ugyanezeket érzem :( de nem merek felmondani :((( irigyellek a bátorságodért vagy és drukkolok nagyon :)))

    VálaszTörlés
  4. Már régóta fontolgattam, de aztán jött egy olyan lehetőség, amit nem lehetett kihagyni. Majd írok róla a maga idejében, de még embargós. Fellmondani tènyleg bátor dolog, külónösen nehéz dolog, ha az embernek már nem csak magáról kell gondoskodnia. De úgy gondolom, a körülöttem lévőket akkor tudom boldoggá tenni, ha ėn is boldog vagyok, szóval néha kell kockáztatni es bízni abban, hogy jó lapot húztunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bátor vagy és nagyon sok sikert a következő kihíváshoz!! Remélem minden egyenesbe jön! ♥

      Törlés
    2. Köszi Juli! Ilyenkor mindig azt mondogatom magamnak, huogy ez csak egy àtmeneti állapot.

      Törlés
  5. gratula, a heten en is elhataroztam h nem erdekel..lesz ami lesz, aztan ket nap mulva mar mashogy gondolom es ismet ovatos vagyok..utalom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne legyél óvatos :-) gyerek nèlkül még lehetsz sokkal bàtrabb :-)

      Törlés
  6. Én még sosem kommenteltem, de kb Barni születése óta olvaslak.
    Húúúú hát nagy drukk!!! Menni fog neked minden, ügyesek vagytok!!!!
    (Bölcsi ügyeb kitartás, mi most az ovit kezdtük de itt is voltak cifra dolgok. Csak türelem, minden helyrerázódik majd!!! )

    Emese (egy egyhónaphíján-hároméves és egy 8,5 hónapos kispasi anyukája)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Emese! Örülök, hogy megszólaltãl :-)

      Törlés
  7. ennyi valtozas, kihivas es nehezseg mindenki eleteben jelenleg...de szerintem minden nehez helyzetböl megerösödve jöhetünk ki es növekedhetünk! Sok puszi!
    johi

    VálaszTörlés
  8. Persze, tudom, csak nehéz benne lenni.

    VálaszTörlés
  9. Csak a barátnőmet tudom idézni... a vége mindig jó. és ha még nem jó, az azt jelenti, hogy nincs vége.
    kitartás! a sok szar is elfogy egyszer! :)

    VálaszTörlés