2012. szeptember 27., csütörtök

Home Sweet
























15 megjegyzés:

  1. van legalább négy közös könyvünk meg levendulánk... és olyan kis zöld bögrénk is, mint Barnabásé... meg egy kevéske falfirkánk

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. melyik az a négy? és ez csak az egyik kis polc a sok közül :-) az a firkálós falunk. oda lehet, máshová nem :-) a levendulát meg imádom!

      Törlés
    2. Van üvöltő szelünk, anya taníts engemünk, mandelánk és jobsunk. A fogamat nagyon fenem már a Vonnegutra is. Ja, és nem új beatles bibliánk is van :)

      Törlés
  2. Szegény madár.
    És Barnabás nem szokta a kavicsokat a fűbe dobálni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja, kicsit viseltes már szegény. De dobálja, meg behordja a lakásba, nyalogatja őket meg ilyenek :-)

      Törlés
  3. A kavicságy frankó. Irigylem. Az én gyerekem is imádja. A fadarabokkal együtt néha még a hűtőbe is bepakolja. Ja és a firkálható fal nálam is tervben van... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a gesztenyekorszakkal hogy álltok? Nálunk most mindenhol az van kavics helyett :-)

      Törlés
    2. Egyelőre a kavics a nyerő, a gesztenyét csak nézi és nyalogatja. De ami késik, az ugye nem jön időben. Lesz még gesztenye is a hűtőben. :)
      Ja, és én is a táblafestékre gyúrok. Kíváncsi leszek a tapasztalatodra.

      Törlés
  4. De szuperül színes és vidám! :) Én is költöznék már, mert ránk rohad/omlik/dől az albérlet...sajnos életem párja kicsit morcosan áll az ötlethez, mert tavaly ilyenkor már kidobozolt egyszer! :D
    Ha lefestenéd táblafestékkel azt a bizonyos falszakaszt még üzenőfalat is kreálhatnál belőle, bár az kicsit porzik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sára! Pont ma gondoltam rád, vagyis arra, hogy milyen régen hallottam már felőled! Hát a költözés nem nagy buli, de ami utána van...:-) Nagyon szeretünk itt lakni és az év egyik legjobb döntése volt, hogy elköltöztünk! a táblafesték nagy álmom! ki fogom próbálni!

      Törlés
    2. Elhiszem, hogy azután az apró lakás után ez maga az álom! :) Mi is szeretünk itt lakni, csak most már kicsit több a negatívum, mint a pozitívum, ezért elkezdtem keresgélni. Elegem lett abból, hogy télen megfagyunk és hogy nem tudok egyszerre mikrózni meg vizet forralni, mert lecsapja a biztosítékot a kettő! :S
      Egyébként szép az élet, most kezdtem dolgozni és négy hét alatt kell megtanulnom 40 év rutinját, mert a kolléganőm nyugdíjba megy. Az a szerencse, hogy már 5 éve minden nyáron dolgoztam náluk egy hónapot. Különben lehet sírva fakadnék! :D
      Hajrá a versenyen!

      Törlés
  5. Ugyan ilyen micimackóm van. Sajnos még sosem nyitottam ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én ezzel alszom. nyisd ki, fasza kispárna.

      Törlés
  6. FAntasztikus hangulata van - szeretek idejönni a blogodra :)

    VálaszTörlés