2012. szeptember 30., vasárnap

Célegyenes

No, hát itt vagyunk a vége előtt 7 nappal. Minden tekintetben fárasztó pár hét áll mögöttem. Azt hiszem Pakson szétcsaphattam magam, mert kicsit mentálisan és fizikailag is elfáradtam. Ki is maradt egy pár nap, amit mondjuk egyáltalán nem bánok, mert agyonvert érzéssel semmi értelme nem lett volna futnom szenvednem. A héten kezdett visszaszállni belém az életkedv. A keddi résztáv meglepően jól ment, egészen fürgék lettek a 400-ak. A csütörtöki edzés azonban meghiúsult, mert már az udvaron álltunk, futócuccban, amikor elkezdett esni és lévén babakocsival voltunk, inkább visszafordultunk, minthogy szegény B. is totálisan elázzon. A szombati hosszabb viszont csehül ment. Fáradt voltam, éhes, hascsikarás kínzott és még a combhajlító valamim is elkezdett fájni, olyannyira, hogy a szigetről már nem is futottam, csak sétáltam a Fő térre, vissza a kocsihoz. Gyuri szerint ez már a verseny előtt izgalom. 

Szombaton reggel kapott el valami egészen zsigeri félelem először jövőheti kalanddal kapcsolatban. Megfordult a fejemben, hogy nem fog menni. És az is végigsuhantvánszorgott a fejemben, hogy nagyon hosszú lesz az a 42. Össze is ugrott a gyomrom és azóta sem múlik nagyon. Persze meglesz, afelől nincs kétségem. Edzettem sokat, Paks viszonylag könnyedén ment (már ami az első 3o kilit illeti) és onnan meg már csak 7 km. Ami féllábon is lemegy. Valószínűleg azért izgulok egy kicsit, mert ambíciózus célt tűztem ki magam elé. Így vagy úgy mindenesetre, egy  hét múlva ilyenkor, fájdalomtól égő lábakkal már úgy fogok aludni, mint a bunda.

Ilyen lesz a másnap. Nem kamu. Már próbáltam


Adományügyileg jól állok. Mi több. A helyzet fantasztikus. 600 000 forintot szedtem össze köszönhetően nagyon sok kedves, segíteni akaró embernek, köztük több blogolvasónak is! Holnap még van egy jótékonysági sütizés az irodában, ami az " Il Grand Office Brunch in the Afternoon" nevet kapta. 

Ezért ma egész nap sütöttem. Csak sütöttem és sütöttem. Született egy halom aszalt barackos zabpelyhes keksz. Aztán egy halom meggyes-zabpelyhes muffin. És egy óriási citrom mousse-os brownie, aminek a receptjét innen vettem. "Mert csak a Puffin adhat neked erőt és mindent legyőző akaratot". Remélem mindenki tudja, hogy honnan idézek!!!

Nagyon szerettem volna olyan szexi muffinokat gyártani, mint amik a képen vannak, de több órán keresztül sem jöttem rá, hogy hogy a picsába kell ráönteni a cukormázat a muffinok tetejére úgy, hogy az ne folyjon le és áztassa el azokat a hülye papírpoharakat. A végén már annyi pótporcukrot kevertem a puncsos masszámba, hogy egy egész hadseregnél tudnék 2-es típusú diabéteszt  előidézni. 

Nem baj. Nem a ruha teszi az embert. A muffint meg nem a cukormáz. Belülről finom amúgy, de be kell látnunk, hogy a világon kétféle ember van: aki a konyhába született és ott érti a dolgát, illetve aki nem oda és nem érti. No, én ez utóbbi kategóriába tartozom.

A héten már kevés edzés és sok-sok pihenés vár rám. Meg egy konferencia, ahol a vállalati önkéntes programok társadalmi hasznosságáról kell beszélnem, majd egy önkéntes nap a belvárosban. Ez a múltkor is így volt. Mármint a múltkor 2009-ben. Most legalább a menstruációt megúszom, úgy néz ki.

Szóval ez van. Megyek is aludni, mert úgy érzem eléggé szétszórt vagyok.

17 megjegyzés:

  1. Nagy vagy! A tökéletes cukormáz meg elmehet a pcsába! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyébként egész szépen elfogytak ma a sütik :-) A cukormáz senkit sem izgatott :-)))

      Törlés
  2. Kapunk majd videót a másnapról? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem is rossz ötlet :-)) A kedvedért megcsinálom :-)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. jaaaaaaaaaaajjjjjj mi lesz ittttt vasárnapppp?!

      Törlés
  4. hajra hajra es take it easy, semmi para :) probalj meg minel tobbet pihizni azer'
    elfogytak a sutik?

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. HAJRÁ Évi, nagyon fogok drukkolni, de sajnos csak Vp-ből (szüret). A videó ötletet én is támogatom! :)

    VálaszTörlés
  7. Válaszok
    1. Én is! :)
      De miért van h tegnap megtaláltalak vészbukon, ma meg nem? :( És miért nem tudtalak ismerősnek jelölni? Bujkálsz vagy én vagyok béna?

      Törlés
    2. És azért várjuk a beszámolót!!

      Törlés
    3. Képzeld, emailben megjelent az ismerősnek jelölés, de a vészbukon nem. És továbbra sem látlak :( El van átkozva a kapcsolatunk :((

      Törlés
    4. nem értem miért. most írom a beszámolót :-)

      Törlés
    5. Képzeld Motyi, semmi bajom sincs. Nem fáj semmi, csak egy kicsit a lábam. Nincs vízhólyagom, nem dörzsölt ki a ruha sehol. Tudok rendesen járni, még lépcsőn is simán fel tudtam menni. Szóval így értelmét vesztette a videó :-)

      Törlés