2012. szeptember 2., vasárnap

Az első hét sikerei

Mostantól a maraton napjáig heti beszámolók következnek a felkészülés és az adományozás aktuális állásáról. 

Kezdjük a legfontosabbal!

Hétfőn este élesítettem az Élménykülönítményes oldalamat és szombat délelőttre elértem a 73%-ot. Vagyis a tervezett 150 000 forintból több, mint 100 ezer megvan! Minden bizonnyal meglesz a pénz jóval október 7. előtt,  de sebaj, a gyűjtést nem adjuk fel, mert jó helyre megy a pénz és szükség van rá. Én meg kifejezetten élvezem ez a dolgot!

Nehéz elhinni és igazából nagyon megindító, hogy ilyen sok embert érint meg a Bátor Tábor és az egész akció üzenete. Most kicsit visszatért az emberekbe vetett hitem. 



Lássuk hogyan alakul a kampányom!

Jótékonyásgi futódzsembori - szeptember 06. csütörtök: 
A héten összeraktam az esemény részleteit. A vasárnapi esti adatok szerint ötven tuti biztos résztvevőre számíthatunk és közel harmincan hezitálnak, illetve jönnek olyanok is, akiknek nincsen FB profilja, de valaki meghívta őket. A hét végére sikerült hangosítást, hangulatfelelőst és némi frissítő italt is szerezem, szóval várhatóan szuperfantasztikus esemény lesz! Nagyon várom és nagyon izgulok!

Az esemény nyilvános és bárki jelentkezhet itt: https://www.facebook.com/events/263963603722098/

Jótékonyági blogtalálkozó - szeptember 14. péntek: 
FRISS HÍREK - tekintettel arra, hogy még közel két hét van hátra és egyre hamarabb sötétedik, úgy döntöttünk, hogy az otthonunkban lesz. Nagyon szerettem volna szalonnasütéssel egybekötni, de sajnos  országos tűzgyújtási tilalom van, így ez nem fog összejönni. 

Tudom, ettől kicsit exkluzív lesz az esemény és valószínűleg 1-2 embert vissza is fog tartani a részvételtől, de ettől függetlenül szívesen várom azt, aki szívesen részt venne és támogatná az ügyet :-) Pontos részleteket (pl. helyszín) majd e-mailen egyeztetjük. Folyt. köv. 

E-mailes kampányolás: 
Viszonylag kevés embert kerestem még meg, viszont két embertől így is érkezett már felajánlás. Ennek nagyobb hányada a héten következik. Van egy sablon levelem, de próbálom kicsit személyesre szabni és mindenkihez szólok azért valami kedves szót, nehogy azt gondolják, hogy szpemmelek vagy ilyesmi. 

A koncert és babás buli még szerveződik, egyelőre nincs válaszom Varró Dániel költőtől. Ha valaki esetleg személyes jó barátja, szóljon már neki, hogy keresem. Továbbá tervbe van véve egy aukció itt a blogon és Thea is besegít majd! (Thea, majd írok, csak a nyaralás és egyebek miatt nem volt még rá időm)

Ami a futást illeti. 

Kemény hét van mögöttem, de jóleső érzés úgy futni, hogy mögöttem állnak az adományozók és tulajdonképpen a gyerekek is. Most már nincs mese, menni kell, hiszen nagyon sok embert hagynék cserben, ha ellustulnék vagy meggondolnám magam. No nem mintha fenyegetne ez a veszély, csak mondom. 

Kedden résztávoztunk a Margitszigeten. Fél kör belemelegítés után másfél kör következett a következő bontásban: 4perc tempó, tervezett félmaratoni tempótól 10mp-cel gyorsabban, majd 2perc normál futás, a tervezett félmaratoni tempótól 30mp-cel lassabban. Nagyon jól ment, meglepően jól. A gyorsakat még sokkal gyorsabban is futottuk Gáborral és Zsuzsival. 

Csütörtökön csak egy laza 6-7 km volt itt nálunk a parton, de ez is sokkal gyorsabban ment, mint ami amúgy kényelmes szokott lenni. 

Pénteken bringáztam 30km-t. Egy felüljárón felfelé (!) lenyomtam egy profi bringást! Ráadásul szoknyában :-) vicces volt. 

Szombatra hosszú volt tervezve. Nagyon hosszú. 5-kor keltem, reggeliztem, kivételesen rendesen, nemcsak zabkását, mert attól hamar éhes leszek. 7-kor, esőben indultam. Végigfutottam a Rómain, majd be a Főtérre, onnan át az Árpád-híd alatt, onnan el a Margit-hídig, be a szigetre, el a buszmegállóig a sziget túlsó felére, majd még egy külső és két belső kör. A körözgetés már Marival ment, akivel egészen jól tudunk együtt futni. 16-nál ettem, és utána 5 kilométerenként is. 30.2 km lett a vége, 6.17-es átlaggal. Az eleje nagyon rossz volt, majd' kiszakadt a szívem, de aztán 5-6 km-nél egészen helyrejöttem. 3 óra 9 perc alatt fejeztük be, 21 perccel jobb lett, mint amikor életemben először futottam 30-at versenyen. 

Vasárnap, azaz ma csak bringáztunk egy keveset Barnabással, kb. 10km-t. De kifejezetten jól esett a tegnapi után. 

Hát így állunk. Következzen a második hét. 
Folyt. köv. 



16 megjegyzés:

  1. tok jo ugyi vagy Evi nagyon jo ez a kampanyolasod. a zabkasatol hamar ehes leszel, egyel nagyobb adagot.. az lassan felszivodo szenhidrat szal tartani kene egy darabig :)
    mar megvan a repjegyem okt-re. akkor bizti talizunk ;)ma futottam 33 kilit, jo nehez volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. all right :-) mi volt nehéz? meleg volt? vagy csak szimplán hosszú? melyik nap jössz haza?

      Törlés
    2. hosszu :) 4en este erek haza.

      Törlés
  2. Hu csajok, nagyon jol nyomjatyok itt a 30-asokat :))) Evi, szuper, hogy ilyen jol halad a kampany es a gyujtes! :) Szoritok egy hasonloan jol folytatodo felkeszuleshez! Superwoman!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja, igen, én is nagyon örülök :-) és még csak most jön a java!

      Törlés
  3. Banyek nekem most esett le h a futás nem a blogtalin lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen, de ettől függetlenül szívesen találkoznék veletek mindenhol :-) Persze gondolom nagy a hajtás az első iskolai héten, de majd meglátjátok!

      Törlés
    2. Nem, már minden rendben, kettecskén vagyok a deddel egész nap, és nagyon ráérek :)

      Törlés
    3. Ó mennyi szabadidőd lehet :-)
      jövőhéten játszóterezhetünk is. vagy az már túl sok közös program lenne így hirtelen?

      Törlés
    4. Most éppen be vagyok ijedve mert megnéztem az útvonalat és kiderült h húsz km-re van Tőlünk a Laborc utca :)

      Törlés
    5. (És a tőlünk kisbetű.)

      Törlés
    6. és bicajjal jönnétek? a blogtalit tervezed? jó a péntek este? gondolkozom, hogy eltenném máshova.

      Törlés
    7. Igen, de lehet h hév+villamos lesz belőle :)
      Hú a blogtali még olyan messze van :D

      Törlés
    8. :-) nem tudom hol van ott bringaút. lehet, hogy a BKV egyszerűbb.

      Törlés