2012. augusztus 17., péntek

MEGHÍVÓ - Fogadj örökbe egy kilométert! jótékonysági blogtalálkozó


minden alkalmi és rendszeres olvasó figyelmébe


Most nyaralni indulunk a tengerpartra, de semmiféleképpen nem szeretnék elmenni egy hét internetmentes világba úgy, hogy ezt nem teszem közzé.

FOGADJ ÖRÖKBE EGY KILOMÉTERT
JÓTÉKONYSÁGI BLOGTALÁLKOZÓ



 
Szeretem, ha a blogtalálkozók valamilyen apropó köré szerveződnek, és mivel kézenfekvőnek tűnt, az idei találkozás témájául a jótékonykodást választottam. Szeretnélek megkérni rá, hogy gyere el a blogtalálkozóra és ha teheted, te is fogadj örökbe egy kilométert a futásomból. Segítsünk közösen daganatos, hemofíliás, cukorbeteg és krónikus ízületi gyulladással élő gyerekeken. 
A kilométereimet 2000 forintért „árulom”, de remélem, érkezik majd egy-két ennél is nagyobb adomány az elkövetkező pár hétben.
A program szervezés alatt, igen, mert szeretnék kedveskedni valamivel én is minden résztvevőnek. Nyaralás után pedig a pontos helyszínt is megnevezem.

Az se keseredjen el, aki pl. földrajzi és/vagy egyéb más helyzeténél fogva nem tud eljönni, mert nekik is találtam ki on-line programot.

Az blogtalálkozónak hamarosan kreálok egy Facebook eseményt is, hogy nyomon tudjam követni a résztvevői hajlandóságot. Ehhez majd bárki csatlakozhat és hívhat meg barátokat, családtagokat, ismerősöket, ha úgy tartja a kedve. 

Azt külön megköszönöm, ha a fenti e-mail címen jelzed nekem részvételi szándékodat, hogy tudjam hány főre számíthatok az eseményen. 

Most pedig tessék befirkálni az időpontot a naptárakba!

Üdvözlettel!

4 megjegyzés: