2012. augusztus 14., kedd

A Nagy Facebook Tanulmány

Egy közeljövőben induló adománygyűjtéssel összefüggő jótékonysági program miatt, az elmúlt napokban egy ún. érintetti térképet készítettem ismerőseim, családtagjaim, munkatársaim stb. körében. Sorra vettem, hogy kivel, mikor és milyen módon fogok tudni a lehető leghatékonyabban kommunikálni az ügy érdekében. Röviden.

Persze nemcsak a Facebook-os ismerőseimmel számoltam, de mivel ők sokan ott vannak egy helyen viszonylag jól elemezhető módon, így egy régóta dédelgetett álmom váltottam valóra. Szuperszónikus grafikonokat készítettem mindenféle adatok alapján és hát így állunk. 













Egyéb érdekességek: 
  • A nőnemű gimnáziumi osztálytársaim közül kilencen élnek házasságban.
  • A férfi ismerőseim sokkal inkább szeretnek futni, mint a nő ismerőseim. 
  • A budapesti ismerőseim közül tizennéggyel beszélek legalább hetente egyszer. 
  • 39 ismerősöm lakik külföldön és közülük is kilenccel van személyes kapcsolatom, vagyis tudunk egymásról, beszélünk, emailezünk, fotókat küldünk, néha meglátogatjuk egymást meg ilyenek.
  • A párkapcsolatban élő egyáltalán nem sportoló férfi ismerőseimmel egyáltalán nincs kapcsolatom. 
  • Egy állat ismerősöm van, aki jelenleg is szingli és még mindig Amerikában él. 
  • A három gyerekes ismerőseim mind házasok. 
  • A nőismerőseim közül kilencen szinglik és ebből kettőjüknek van gyereke. 
  • Az egy gyerekes ismerőseim inkább szeretnek sportolni, mint nem. 
Hát ennyi. Érdekes volt, javaslom mindenkinek.
Tanulság?
Az nincs.

ui: szolgálati közlemény - mivel a grafikonokat egyszerűen képként illesztettem be, a legjobban akkor olvashatóak az ábrák melletti számok és szövegek, ha rákattintotok a képekre.

6 megjegyzés:

  1. Teljesen igazad van h az egyéni vállalkozást és a házasságot is sportnak vetted :D

    VálaszTörlés
  2. A szuper grafikonokat látva nekem az ált.iskolás számoló rudak jutottak eszembe. Azokat imádtam... szép színesek. :)

    VálaszTörlés
  3. izgalmas volt magamat keresni a kategóriák között. :o)

    VálaszTörlés
  4. nő, volt kolléga, szingli, gyermektelen, alkalmazotti státuszban, sportol, budapesti lakos és van vele személyes kapcsolatom :-)

    VálaszTörlés