2012. június 22., péntek

3., azaz harmadik blogtalálkozó, igazi élő emberekkel

Ha esetleg egy felettébb sikeres első és egy csúnya kudarccal végződő második után, optimista kedvemben harmadik blogtalálkozót terveznék meghirdetni egy mindenki által könnyen megközelíthető helyen, akkor eljönnétek? 

Ha igen, akkor leginkább mikor lenne alkalmas? Hétköznap vagy mondjuk egy szombat délután?

Elhelyezek jobb oldalon egy minikérdőívet közvélemény-kutatás céljából, kérem a kedves olvasóközönséget, tiszteljen meg egy szavazattal. 

Köszönöm, köszönöm. 

netuddki

29 megjegyzés:

  1. Be lehet ikszelni az első négyet? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kicsit ellentmondásos lenne, de amúgy igen :-) jönnél is, meg nem is?

      Törlés
    2. ó, semmi ellentmondás :) nagyon szívesen mennék, hogy lássalak titeket, és hogy eldicsekedhessek a jófej gyerekeimmel - viszont szeretnék inkognitóban maradni, viszont álarcban nem látnátok szívesen, úgyhogy soha. Olyat viszont nem csinálok, hogy megígérem, aztán mégsem

      Törlés
    3. Az álarcra én is gondoltam :-) pedig szívesen talalkoznék veled!

      Törlés
  2. Olyat lehet hogy nekem Szeptember 15 delelott 10.30 Budapesten megfelel? :)))

    VálaszTörlés
  3. A "mindenki által könnyen megközelíthető"-t pontosítanád, mielőtt nyomkodni kezdek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óbuda, Hajógyári sziget? Vagy menjünk kicsit nyugatabbra? :-)

      Törlés
    2. Az nekem jo lenne! Hyde Parkban ket het mulva szombaton?

      Törlés
    3. Szerintem a Hyde Parkban kiegyezhetünk! ;-)

      Törlés
    4. Nekem Hajógyári tökéletes lenne, akár hétköznap is :) Mindenképp igyekszek menni Zsombor gyerekkel együtt.

      Törlés
    5. Orsi, ma gondoltam ràd, nézetek is a Hajógyàrin, kint voltunk a nagy jãtszón! Pénteken költôzünk, utána egy bandàzás?

      Törlés
    6. Egyértelmű :) Nagyon jó itt lakni, jó futó terepek vannak :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. igen :) es aznap biztos hogy megyek Bp-re azt mar tudom.

      Törlés
    2. na, akkor majd úgy csináljuk, hogy jó legyen. :-)

      Törlés
  5. El. De nem mindig érzem magam igazi élő embernek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor gyere zombie jelmezben :-)))

      Törlés
    2. Ha anyus zombi jelmezben megy, akkor én miben menjek? Szerintem nyáron mindenhol jobb, mint nagyvárosban, úh ennek megfelelően menekülök is, ha tehetem. Vagyis sosem vagyok itt. De télen mehetnék hóember jelmezben.

      Törlés
    3. jöjjön mindenki zombie jelmezben. kár amúgy.

      Törlés
    4. Az nincs :( Csak Sikoly álarc.

      Törlés
  6. hétköznap estefelé, ameddig a Felügyelő ráér :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. felügyelő nagy bulizós lett mostanság. csak óvatosan, az ilyen tippekkel :-)

      Törlés
  7. Ahogy nezem itt egy tobb pontos ertekezletet, kell(ene) tartani! :)

    VálaszTörlés