2012. május 4., péntek

A lista

A jómúltkor, amikor azt a főzős bejegyzést írtam, nagyon-nagyon sokan kommenteltetek és megismerhettem egy pár, addig rejtőzködő olvasót. Köztük Sárát, aki figyelembe ajánlott egy blogot, ami nagyon megtetszett és azóta is olvasgatom hellyel-közzel.  Különösen megtetszett a bakancslistájuk és menten arra gondoltam, hogy ilyen nekem is kell. Mármint ilyen írott formában. Mert amúgy fejben megvan.

Szóval azóta térültem-fordultam, jöttem-mentem és mindig bejegyeztem a Moleskinembe azokat a régóta vágyott dolgokat, amelyek most végérvényesen felkerültek a listámra. Persze közel sem végleges. És majd menetközben (értsd ahogy telnek-múlnak az évek) pipálgatok

A filmet láttátok amúgy? Mármint a Bakancslistát? Ajánlom, ha nem. Kicsit sírós, de megéri. 

Az én bakancslistám: 
  1. Levágni valaki haját úgy, hogy ő nem tudja, hogy én nem vagyok fodrász. 
  2. Körbebiciklizni a Balatont. 
  3. Életvitelszerűen élni egy pár évet Amerikában. 
  4. Megörvendeztetni Barnabást egy/több kistestvérrel. 
  5. Futni egy igazi ultratávot. 
  6. Lefutni a New York Maratont. 
  7. Elutazni Új-Zélandra és Ausztráliába.
  8. Elmenni mégegyszer egy Julien Plenti koncertre. 
  9. Nagyobb lakást venni. 
  10. Megtanulni Pavlova tortát sütni. 
  11. Beszólni valakinek, akinek amúgy sosem mernék beszólni, úgy igazán, ami a szívemen, az a számon stílusban, amikor megérdemli. 
  12. Jegy nélkül utazni a BKV valamely járművén. 
  13. Elköltözni Budapestről. 
  14. Maratont futni Johival és Delishsel. 
  15. Valami igazán jót tenni valakivel. 
  16. 100 kommentet kapni egy bejegyzéshez. 
  17. Elvégezni a forgatókönyvíró tanfolyamot a CEU-n. 
  18. Megnézni a Star Warst. Az összes részt. Persze nem egy nap alatt. 
  19. Levágatni a hajamat ilyenre. 
Source: google.hu via Éva on Pinterest

20. Nyitni egy nagyon menő reggelizős helyet valahol, ami a Tejbár nevet fogja kapni. 
21. Rávenni valakit arra, hogy szokjon le a dohányzásról. 
22. Dolgozni a Google-nál. 
23. Írni egy cikket egy női magazinba. 
24. Főzni egy hajléktalannak és elvinni neki. 
25. Félmaratont futni két órán belül. 
26. Elvégezni az úszóedzői képzést.

Nektek van bakancslistátok? 

33 megjegyzés:

  1. Én pont azután készítettem egyet miután elolvastalak ugyanis inspirált az hogy mennyi célod van és bizony meg is valósítod őket.Én meg csak tologatom.
    Amit jó lenne megtenni az életben:
    -görkorizni megtanulni
    -perfektül megtanulni egy nyelvet
    -külföldön dolgozni
    -legyen egy saját autóm(van autónk de benzin meg egyéb kifogások miatt nem vezethetem így már nem is akarom és eléggé el is felejtettem)
    -megtanulni gitározni
    -megtanulni lovagolni
    Eddig ennyi.:)Persze jó szokásomhoz hűen még egyiknek se álltam neki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez kedves tóled, remélem sikerül megvalósítanod őket! A görkorizáat tudom támogatni, én is szeretnék megtanulni. Az autó miatt ne fájjon a fejed, nekem mindig is volt kocsim, hamarabb, mint jogsim. Most nincs, de tök jól elvagyok bringával. A lótól viszont félek.

      Törlés
  2. Nekem nincs, de nem azért, mintha ne szeretnék egy csomó mindent, hanem azért, mert nem tudnám ilyen röviden leírni :) A száz komment összeadásához szívesen hozzájárulok!

    Amit legkevésbé értek: a BKV

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizonyos dolgokban elképesztően szabálykövetó vagyok és a BKV pont ilyen. Belehalnék a szégyenbe, ha elkapnának jegy nélkül.

      Törlés
  3. Jujj, olyan hajad ne legyen, mert én félek Tilda Swinton-tól! :D
    Az én listám ilyen:
    - megépíteni azt a házat, amit fejben már megterveztem,
    - olyan telken építkezni, ahol már szép nagy fák vannak, (esetleg egy patakocska kanyarog az aljában, de a valószínűsége ennek elég csekély),
    - megtanulni hegedülni,
    - eljutni a Louvre-ba és az összes nagyobb múzeumba (British, Kairói, Ermitas, Guggenheim),
    - venni egy szép autót,
    - hajózni a Níluson úgy, mint a kedvenc Agatha Christie regényemben csak gyilkosság nélkül,
    - gyerekeket (Anna/Levente),
    - látni egy csomó állatot a saját élőhelyén és esetleg gondozni is őket,
    - megtanulni rendesen egy nyelvet,
    - megtalálni a Loch Ness-i szörnyet, de nem mondanám el senkinek.
    Ezek a hosszú távúak...

    A rövid távúak ezek:
    - konyhai mérleget venni,
    - lebarnulni,
    - rendszeresebben sportolni,
    - megvarrni azokat a gyerekjátékokat, amik már meg vannak tervezve, de még a kivitelezéshez nem volt eddig időm,
    - nyelvvizsgát és diplomát szerezni végre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Louvreban voltam, nagyon-nagyon nagy. New Yorkban már többször is voltam, de a Guggenheimbe egyszer sem mentem be, amit nagyon megbántam azóta. És pl. Ott volt már Julien Plenti koncert is. A konyhai mérleg... szívemből szóltál :-)

      Törlés
    2. Irigy vagyok! Értékelem a művészet. :)
      Konyhai mérleget kinéztem a Rossmannban, elég jó áron van. Egyébként van mérlegen csak szerintem hazudik és nem digitális...

      Törlés
    3. Ja, és Tilda Swinton...imádom. Olyan, mint David Bowie nőben :-)

      Törlés
    4. Elismerem, iszonyat jó színésznő és a maga nemében szép is. De. A narniában ijesztő volt, és nehezen tudok elvonatkoztatni ettől! :D

      Törlés
    5. Ja, Pavlova tortát én is szeretnék sütni, (Nigella egy istennő!) mondjuk egyszer már megpróbáltam, de katasztrófába torkollt. :)

      Törlés
  4. Megértem a jegy nélkül utazást, én is teli leszek tőle adrenalinnal :)
    Az én listám sokkal rövidebb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer le kéne mennünk együtt egy metrómegállóba jegy nélkül. Óriás buli lenne :-))

      Törlés
    2. :D Valóban.
      Igazából én is utálok jegy nélkül utazni, amikor rendszeresen használom a bkv-t akkor veszek bérletet. Kétszer kaptak el, de akkor is volt nálam jegy, csak nem kezeltem. Mindkétszer kikönyörögtem magam, de majd el süllyedtem, egyrészt a lebukás másrészt a könyörgés miatt.

      Törlés
  5. Piccs Paccs, enyem az otodik komment!!!! Mar csak 96 kell hogy tulszarnyaljuk a 100-at!

    VálaszTörlés
  6. tenyleg nem utaztal jegy nelkul Evi wow? :) (pirulos smiley - nalam az ellenkezoje volt a jellemzo) na majd gondolkodok a bakancslistamon es irok egy ujabb kommentet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer nem lyukasztottam ki, mert már bent állt a metró a lehelen és nekem el kellett érnem a céges buszt azzal a metróval. Ki volt számolva minden percem. Persze a nyugatinál ott álltak az ellenőrök és képzeld elfutottam...

      Törlés
    2. Hiszen akkor ezt ki is pipálhatod, nem?

      Törlés
  7. Szép célok, hajráhajrá! Majd írjál mindegyikről, ha megvalósul! :)

    VálaszTörlés
  8. par dolog eszembe jutott:
    - nagyon imadnek egy kolyok vizslat, akit betanitanek es o lenne a vilag legugyesebb futotarsa (Bonbon-nak hivnam asszem)
    - videkre koltozni (itt Angliaban) viszonylag tavol elni a nagybetus civilizaciotol, kozel erdohoz, folyohoz, ahol amit lehet sajat magunk termelnenk, lennenek allataink is nagyon sok (cica, kutya, tyuk, kecske), szeretnek egy minel egyszerubb eletet a gyerekeimnek, minel termeszetkozelibbet, minel tisztabbat
    - pici, baratsagos, otthonos vegetarianus kavezot nyitni, ahol mindent en keszitenek hazilag
    - elvegezni vmi chef szakkepzest es esetleg szakmat valtani
    - korbebiciklizni a Balatont, korbefutni?!
    - satras motoros tura Skociaban vagy Walesben
    - maratont futni Evivel es Johival :)
    - tobbet jarni a hetvegi biciklis turakra a bicos tarsasaggal
    - gyakrabban hazautazni Magyarorszagra es latni a csaladomat
    - talalni egy megbizhato macska felugyelot, aki ide tud koltozni hozzank, mig mi nem vagyunk itthon, nyaralni megyunk stb
    - posirozott tojast kesziteni
    - szelektivebben gyujteni a szemetet
    - egeszseges sutijeimet arulni a farmers marketen
    - felfedezni Azsiat
    - tobb emailt irni a barataimnak
    - jelentkezni a kozeli futoklubba es megcsinalni a futoedzo kepzest
    - maratont futni 3 oran belul

    Ennyi!
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nem is akartok hazajönni soha?
      A chef képzés jó ötlet, szïvesen felvenném a listámra.
      Milyen az a posírozott tojás? Julia Child-tól szedted?
      Ha egyszer együtt futunk maratont, akkor azt is felveszem a listámra, hogy "Orsit utolérni a maratonon :-)"

      Törlés
    2. de egyszer biztos, de egyenlore nincs szo rola.
      buggyantott tojasnak is hivjak, tudod mikor az egesz tojast ecetes vizben fozod meg, kicsit maceras muvelet.
      megirtam az elmenybeszamolot a blogomra :) tenyleg te jelentkeztel mar a bp maratonra?

      Törlés
    3. Hu Delish, nagyon sok celod megegyezik az enyemmel :) amugy a pasirozott tojas nem olyan nehez- en a multkor csinaltam, csak turelem kell hozza! kivanom, hogy minden vagyadat elerd!!!

      Törlés
    4. igen tudom, de nem vagyok eleg turelmes :) kiprobalom hetvegen most mar tuti! kivancsian varom a te listadat. kosziiii

      Törlés
  9. Kedvet kaptam ilyen lábas képeket készíteni - persze csodálatos helyeken:)

    VálaszTörlés
  10. az a legjobb :-) A láb blogon még van egy csomó!

    VálaszTörlés
  11. De jo eza lista Evi! :)) en is irok majd a blogom, jo otlet! addig is nezd meg ezta tumblr-t vannak rajta tokjok! :)
    http://whatsyourbucketlist.tumblr.com/

    VálaszTörlés
  12. A száz kommentet hogy szeretnéd? A Tieiddel együtt, vagy azok nélkül?

    VálaszTörlés
  13. Szerintem bakancslistája mindenkinek van, csak talán nem így hívja.
    A film tényleg ríkatós, de megnézésre érdemes.

    VálaszTörlés
  14. Amikor már kipipáltad a 22. pontot, kérlek légy olyan kedves és kérdezd már meg tőlük, mi a sok-sok gubanc oka/mit ártottam nekik?

    VálaszTörlés