2012. április 19., csütörtök

Öregszem

Ma két nagyon spontán és nagyon lehangoló felismerésem volt. Ráadásul derült égből villámcsapásként.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Délelőtt pelenkáztam Barnabást és észrevettem, hogy kis pihék vannak a segglyukán. Persze ebben önmagában véve semmi megrendítő dolog nincsen, hiszen (szerintem) minden embernek szőrös a segglyuka. Még annak is, aki azt mondja, hogy nem. Aztán hirtelen görcsbe szorult a gyomrom, és az hasított belém, hogy ebből a kis pihés babapopsiból pár év múlva egy nagy kani szőrös férfisegg lesz. 

Barnabás sem lesz mindig bársonyos bőrű, jó szagú kisbaba és én sem leszek mindig könnyedén mozgó, egészséges 33 éves fiatalasszony. 

Általában nem törődöm az öregedéssel, de ez most nagyon szívbemarkoló és szomorú pár pillanat volt.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Délután egy nagyon kellemes találkozóban volt részem Johival, és még ha rövid is volt, nagyon jól éreztem magam. Azt éreztem, hogy bármiről beszélgethetünk, mert nem fogja minősíteni a mondataimat és nem akarja rám erőltetni a gondolatait. Amikor elbúcsúztunk arra gondoltam, hogy bárcsak egy városban laknánk vagy legalább egy országban, mert biztosan nagyon jó barátok lennénk.

És aztán arra gondoltam, hogy az évek múlásával gyakorlatilag a barátaim is elmúltak mellőlem. Biztosan én is hibás vagyok. De néha nagyon vágyom egy olyan barátra, akivel tisztán, őszintén, feltételek nélkül ott vagyunk egymásnak és néha még moziba is elmegyünk. 

Ez is nagyon szomorú volt. 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Elnézést kérek, hogy siránkoztam.

16 megjegyzés:

  1. Átérzem a szomorúságodat, de a szőrös férfiseggen nagyon kellet röhögni.
    Szerencsére a fiaimnak ezzel a testrészével már nem szembesülök, de a lábukon néha elborzadok. (Nagyon jó izmos lábuk van, csak hát már férfiláb...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Öröm az ürömben, hogy azt már nem kell kitörölni.

      Törlés
    2. @anyus: de azért még mindig jó szaguk van?
      @motyi:milyen igaz, ez eszembe sm jutott :-)

      Törlés
    3. Már amikor elküldtem tudtam, hogy ezt fogod visszakérdezni :-D

      Törlés
    4. :) Maradjunk annyiban h addig élvezd az illatát amíg ilyen pici :)

      Törlés
  2. én pontosan így pár napja. a szőrös férfisegg kivételével. :DDD nálunk Hunor jegyezte meg, hogy szőrös a lába és ő akkor már nagy, igaz? :D

    VálaszTörlés
  3. Én is vágynék egy ilyen tiszta barátságra.Sajnos manapság minden csak színjáték és megfelelés.Igaz én magamat durván őszintének vallom amivel sokszor meg is bántom a hozzátartozóimat.Így se könnyű barátokat megtartani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia vyckie! Üdv a blogon:-)

      Törlés
    2. köszi:)Eltartott pár hétig de szabadidőmben végigolvastam az eddigi írásaid.Megtetszett!:)

      Törlés
    3. kitartó vagy :-) örülök, ha tetszett!

      Törlés
  4. Szia Evi! mar parszor probaltam kommetelni, de valahogy nem sikerült... nagyon jot röhögtünk csütörtök este Juliekkal az elsö részen :) es igen nekem is szuper volt veletek!!!

    VálaszTörlés
  5. :D
    - - - - -
    nem tudom, mit is írhatnék. mondani meg még nehezebb.

    VálaszTörlés