2012. április 23., hétfő

Egy kis biznisz

Ha van kedvetek kérdőívet töltögetni és ezzel nyerni valami kafa dolgot, akkor ajánlom a figyelmetekbe az alábbi kérdőívet.

Ez az idei legszebb projektem első része. 

Kicsit hosszú, kb. 15-20 perc. A végén nem azért kell megadni a személyes adatok, hogy utána mindenféle infókkal szpemmeljünk, hanem azért, hogy részt vehess a nyereménysorsoláson. És az is előfordulhat, hogy szeptemberben e-mailben és/vagy telefonon megkeresünk (nem én, hanem egy jóképű, kedves kutató fiú), hogy akarsz-e részt venni a kutatás kvali és/vagy kvanti részében. 

Én semmilyen személyes és nem személyes adatot nem látok. Promise.

7 megjegyzés:

  1. Hú, és ez kapcsolódik akkor a cc futáshoz :) Amire egyébként már le is perkáltam a díjat. Ott gondolom összeFUTUNK :D
    Ma végre 9-t nyomtam :D Büszke vagyok.

    VálaszTörlés
  2. Nem, ahhoz pont nem kapcsolódik, de azon dolgozom az idén, hogy ezt a programaot jobbà tegyük.
    A futógåla jó lesz, sok meglepetéssel készülünk, majd figyeld a CC TÉ FB oldalt ;-) és mindenképpen talalkozzunk!

    VálaszTörlés
  3. Kitöltöttem még amikor felraktad, de a nyereményjátékra nem jelentkeztem, talán ha szingli lennék próbálkoztam volna, látom fess pasit is lehet nyerni (Gyula?).

    VálaszTörlés
  4. A pasival egy órát :-D Fizikai állapotfelmérés...edzéstanácsok. Ehhez nem kell szinglinek lenni :-))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogynem, hogy rendesen fel tudjam mérni a fizikai állapotát :)

      Törlés