2012. április 25., szerda

Az én válaszaim

Erről a kérdezős-válaszolós játékról leginkább az általános iskola jut eszembe. Tök jó érzés volt kitölteni.


1. Mikor nevetett utoljára úgy igazán, teljes szívből?
Most az előbb egy nagyon vicces videón, amiben egy gazella lábú futóbarátom élete első aerobik edzésén ugribugrizik. 

2. Mikor sírt utoljára?
Elég sírós vagyok. Olaszországban sírtam utoljára egy-két hete. Miután megtudtam, hogy Marcika megkapta a csomagomat. 

3. Min tud igazán felháborodni?
Szerintem elég sok mindenen, de a napokban a közönyön háborodtam fel leginkább.

4. Minek tud leginkább örülni?
Igazán sok mindennek. Tényleg. Valami váratlan jó dolognak mindig tudok örülni. Igazán apróságnak is. De pl. az is feldobott mostanában nagyon, hogy szereztem magamnak egy pár ilyet.



5. Mi az, ami a legjobban elkeseríti?
 Egy beteg kisgyerek látványa. És amikor csalódni kell egy barátban.

6. Mi a kedvenc színe?
Mindig a kéket mondom, de egyébként nem hiszem, hogy van kedvenc színem. 

7. Mi a kedvenc étele?
Pizza.  Bárhol, bármikor és bármilyen mennyiségben. 

8. Mi a kedvenc itala?
Mindenféle szörp. és a kávééééééééééé. 

9. Ki a kedvenc zeneszerzője/zenésze/együttese?
Szerintem nekem nincs olyan, de Julien Plentit már bírom egy ideje. 



10. Ki a kedvenc írója/költője?
Kurt Vonnegut/J.D. Salinger/Zelk Zoltán.

11. Ki a kedvenc festője?
Fernando Botero. 
12. Melyik a kedvenc filmje?
Út a vadonba.

13. Mi az a hiba, amiért a leginkább elnéző tud lenni?
Bizonyos kereteken belül viszonylag nagyon sok mindent elnézek. Ha azonban valaki átlépi a határokat, akkor kiborulok. 

14. Mi az a hiba, amit nem tud megbocsátani?
Hazugság. Álszentség.

15. Kivel nem szeretne találkozni a szaunában?
A jelenlegi testfelépítésemmel leginkább senkivel. Férfi kollégákkal meg amúgy sem. 

16. Kivel békülne ki a legszívesebben?
Solival. Nagyon jó barátok voltunk az egyetemen és utána is. Aztán összeköltözünk, mint két albérlő és ráment a kapcsolatunk. Ez hét éve volt. A minap véletlenül összefutottunk az Árkádban és picit beszélgettünk. Legszívesebben megöleltem volt, olyan jó volt látni. 

17. Kik azok a történelmi szereplők, akiket csodál?
Baszki, nekem nincs ilyen. Megkérdeztem a férjemet, ő csodálja Széchenyit, mert egyszerre volt laza és cool, nagyvonalú és sokat tett az országért. Én még gondolkozom. 

18. Kik azok a történelmi szereplők, akiket a leginkább megvet?
Hitler.

19. Kit vagy kiket tart hősnek a mindennapi életben?
Azokat a mozgássérült, látássérült amatőr sportolókat, akik példát mutatnak a mindennapokban. 

20. Melyek Ön szerint egy férfi legfontosabb tulajdonságai?
Gondoskodó, stabil, türelmes és szórakoztató. 

21. Melyek Ön szerint egy nő legfontosabb tulajdonságai?
Rugalmas, kedves, megértő és szórakoztató. 

22. Mit tart Ön a legfontosabb erényének?
Nagyon empatikus és megértő vagyok. Szerintem. 

23. Mit tart Ön a legnagyobb hiányosságának?
Egy kis higgadtság nem ártana. Hihetetlenül gyorsan el tud szállni az agyam és akkor mondok olyat, amit megbánok. 

24. Mi az, amitől a legjobban fél?
Halál. Minden értelemben. 

25. Hol élne a legszívesebben?
Új-Zéland. Ha jöhetne a családom is. Mármint anyámék is meg a tesóm is. 

26. Hogyan képzeli el a földi boldogságot?
Pont úgy, ahogy most van mínusz hosszabbításos BL meccsek a tévében. 

27. Történt-e az Ön életében igazi csoda?
Még szép. 

28. Miben vagy kiben hisz Ön?
Semmiben leginkább. Vagy talán önmagamban. 

29. Milyen feliratot látna szívesen a sírkövén?
Azt szeretném, ha elégetnének majd, ha meghalok és valami jó zenére szétszórnának valami jó helyen. 

30. Ha visszamehetne a múltban egy tetszőleges korra vagy napra, melyiket választaná?
Ó, ez a kedvenc témám. Elizabeth Bennet lennék legszívesebben. 

31. Ha előre mehetne a jövőben egy napra, évre, évszázadra, melyiket választaná?
Oda, ahol láthatnám, hogy Barnabásból (és a testvéreiből) boldog felnőttek  váltak. 

32. Mit kívánna magának egy jó tündértől?
Egy hálószobát egy legalább 2 méter széles ággyal. 

33. Kinek a sorsára cserélné el az életét?
Egy napra belebújnék annak a jószagú, csinos, középkorú nőnek a bőrébe, akit a minap láttam egy belvárosi luxusszálloda teraszán, miközben az iPadjén olvasgatott valamit egy bőrkanapén.

+1
 34. Kinek tenné fel ezeket  a kérdéseket?
Cucka és anyuss után én is bárkinek, de a blogbarátaimnak (Muci, Thea, Johi ) mindenképpen. Motyiról is olvasnék bővebben, de szerintem ő sosem fog ilyen hosszút írni. A nem blogger olvasók is kiválaszthatnak maguknak egy kedvenc kérdést a fentiek közül, amit egy kommentben megválaszolhatnak nekem.

Ja, és egyébként ez egy híres kérdőív. Köszi Cucka, hogy felhívtad rá a figyelmemet.

 

22 megjegyzés:

  1. van egy-két hasonlóság köztünk. mindig furcsa ilyeneket olvasni, de jó értelemben furcsa :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pl. kedveljük Johit és szeretünk bringázni :-) innen mi?

      Törlés
    2. nagyon tudok örülni kis dolgoknak, pizza, JD Salinger, egy régi baráttal pont most békülünk ki hétvégén - egy munka és nemfizetés miatt szakadt meg a kapcsolat.., földi boldogság most :) , engem is vagy szétszórjanak vagy egy rohadt nagy kő legyen a sírkövem (semmi csicsa) :)

      Törlés
  2. :D Széchenyi laza és cool :D :D :D

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Hát, először rávágtam, hogy nem... aztán végül is kikopiztam a kérdéseket magamhoz... és majd megnézem, ki tudom-e tölteni :)

      Törlés
  4. Nekem is az Út a vadonba a kedvenc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor biztosan tudos, hogy igaz történet.

      Törlés
    2. Igen, pont azért olyan jó :)
      Jövő hétvégén lesz megint futás, itt a Rómain: http://www.romaifurdo-se.hu/fesztival/obudai_civil_futas.htm :)

      Törlés
  5. Tényleg nem az én műfajom, bár írtam ennél talán már hosszabbat is. Viszont "megígértem" Cuckának, hogy megcsinálom. Vagyis kihasználta a kívánságműsort.

    VálaszTörlés
  6. Hello Chipi!
    Kuldtem neked egy facebook emailt a lab blogra. Nem tudom hogy olvasod-e azt mostanaban? Csak infora volna szuksegem.. :)
    koszi!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Észre sem vettem, bocs. Pr-es amúgy, de vannak HR-es ismerőseim. Írj nyugodtan, ha tudok, segítek. chipm19kukacgmailpontcom

      Törlés
    2. email sent!
      Koszi a cimet, nyugodtan kitorolheted innen!
      :)

      Törlés
  7. Köszi, hogy érdekelnek a válaszaim!
    A halmazért külön köszönet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lényeg lazán lemaradt: nagyon örülök, hogy megírtad. Jó többet tudni Rólad!

      (Kéretik értékelni, hogy kétszer is hajlandó vagyok hunyorgatni ezekre a pityókás betűkre, hogy Neked írhassak!)

      Törlés
    2. Nem te voltál pityókás Thea? :-)

      Törlés