2012. január 25., szerda

Szerda

ez egy szar nap volt

10 megjegyzés:

  1. hétfő reggel fejed van vagy péntek délután. ajajj, mi lesz még itt hétvégéig?

    VálaszTörlés
  2. ma azon gondolkoztam, ha az esti szopi után beverek egy whiskyt, az vajon kimegy belőlem a reggeli szoptatásig? de végülis nem mertem bevállalni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sztem vállald be, (egy-egy kimerítő nap után én is be szoktam tolni két cent pálinkát :$ vagy egy pohárka bort) ettől nem lesz semmi baja, maximum nyugodtabb és kisimultabb anyja lesz. :)
      (egészen gazdaságos vagyok, mióta terhes vagyok/szoptatok, a fentebb említett mennyiségtől vigyorgósra simulok :D)

      Törlés
    2. Másfél éve nem ittam alkoholt. No előtte sem voltam nagy piás. Pálinka van itthon, jófajta. Kipróbálom, mert mire végzünk a szoptatással, még a végén megint terhes leszek :-D

      Törlés