2011. december 13., kedd

Mi van...


...az én cipősdobozomban?
  • egy kifestő
  • egy mesekönyv
  • egy közepes termetű plüss jegesmedve (puha, össze lehet nyomni, így elfér)
  • egy zsiráfos bögre
  • egy pár Coca-Colás kulcstartó
  • egy pár Coca-Colás hűtőmágnes
  • egy picike rózsaszín Moleskine jegyzetfüzet mindenféle titok dokumentálására vagy matricák beragasztására
  • egy lila gyöngyös nyaklánc
  • egy másik lila nyaklánc nagyon szép medállal
  • egy fekete fehér pöttyös nyakbaakasztó
  • egy Milka csokimikulás
  • egy tábla Tibi Kid tejszelet
  • egy Milky Way szelet
  • egy 24 darabos színesceruza készlet
  • egy A/5-ös csíkos jegyzetfüzet
  • egy csomag kék és egy csomag arany gyöngy
  • egy picike plüss elefánt és egy picike plüss szarvas
  • egy fogkefe és egy fogkrém
  • pár hajcsatt és hajgumi
  • egy hajráf
  • egy picike baba
  • egy picike fa cica
  • egy körömlakk (ez lehet, hogy nem kéne, de hátha hétvégén megengedi az anyukája, hogy kifessék a körmét)
Egy 5-6 éves kislánynak csináltam.
Ti csináltok? Péntekig még lehet.

www.ciposdoboz.hu

7 megjegyzés:

  1. Mindig tervezem és sosem sikerül. :(

    VálaszTörlés
  2. péntekig még van idő, pikk-pakk összeszedtem a dolgokat én is!

    VálaszTörlés
  3. a honlapjuk szerint 19-e hétfőig lehet leadni (Westendnél pl minden nap 10.00-20.00-ig :) )

    VálaszTörlés
  4. Végülis csinlokmegy 12-13 éves fiúnak is :-) vettem neki füzeteket, cerkát, vízfestéket, NatGeo magazin, teszek még bele bögrét, kulcstartókat, hűtőmágnest, könyvet stb.

    VálaszTörlés
  5. vasárnap du vittem be a dobozaimat és azalatt a 2p alatt, amíg ott voltam, még jött legalább 3ember dobozokkal :) a kis viskó totál tele volt :) olyan jó érzés volt!!!

    VálaszTörlés
  6. én szombaton vittem nyitásra és nem én voltam az egyetlen. meg is hatódtam és meg is fogadtam, hogy most már minden évben fogok csinálni. 21400 doboznál járnak most, két hete ilyenkor 1900 körül volt.

    VálaszTörlés