2011. december 21., szerda

Évi vagyok


Évi vagyok, 32 éves. Mindjárt 33. Van egy kisfiam. 8 hónapos. Van egy férjem is. Ő 29 éves. Igen, fiatalabb, mint én. Egy kis lakásban élünk. Budapesten. Nem túl jó környék, de elvagyunk, mint a befőtt.

Évi vagyok. Futó. Leginkább a hosszútávokat szeretem. Futottam már nagyon sok félmaratont. Egyszer maratont is. Hosszú volt, de alig várom a következőt. Mostanság leginkább babakocsival futok. Legtöbbször a Puskás Ferenc Stadion körül a betonkörön, de néha kimegyünk a Margitszigetre. Nemrégen a János-hegyen voltunk. Felfelé nagyon nehéz volt.

Évi vagyok. Jó munkám van és a munkahelyemet is szeretem. Legtöbbször írogatok ezt-azt. Hírleveleket szerkesztek. Ügynökségeket koordinálok. Filmet gyártok. Tréningeket tartok más embereknek. Néha szemetet szedek vagy kerítést festek, ha a szükség úgy kívánja. Pár hete levadászott a Google. Interjúztam is egy londoni csajjal, de végül sajnos nem sikerült. Nem bánom. Jó emberekkel vagyok körülvéve, bár néha azt kívánom, hogy jobb lenne, ha Budapesten lenne az irodánk, hogy ne kelljen annyit autózni. Két-három hete újra dolgozom. Itthonról. 4 órában. Mondjuk így nem kell autózni.

Évi vagyok. Gábor felesége. Lassan egy éve férjes asszony. Tegnap kezitcsókolommal köszönt egy ifjú ember a lépcsőházban. Néha azt gondolom, hogy nem vagyok jó feleség. Nem szeretek háztartást vezetni és szoktam Gábort basztatni olyanokért, hogy miért hagyja a csokis papírt az asztalon vagy miért nem mosogat el néha magától. Lassan négy éve élünk együtt. Először nem akartam hozzámenni, mert egyáltalán nem voltam házasságpárti, de aztán meggondoltam magam, mert nem akartam a bejegyzett élettársa lenni. Meg persze szeretem is. Mármint Gábort.

 

így nézek ki. 
bár a hajam rövidebb, mert a szoptatás miatt nagyon hullott, így levágattam. 
és mostanában leginkább szemüveget hordok.

Évi vagyok. Anyuka. Kicsit hirtelen jött, bár terveztük. Mégis meglepett, hogy elsőre sikerült. Nem szerettem terhesnek lenni, csak a második trimeszterben. Mert előtte mindig csak hánytam. Meg refluxom volt. Aztán állandóan pisilni kellett. Barnabással a 20. héttől csináltuk a kapcsolatanalízist, így mélyen érintett, hogy nem tudtam megszülni és császármetszés lett a vége. Ezt még nem dolgoztam fel. Azóta sem. Azért szeretnénk majd kistestvért. Többet is. 

Évi vagyok. Van három diplomám. Mind humán tárgyú. Egyiket sem használom. Bár a politológiával majdnem 5 évet dolgoztam a szakmában. 10 éve élek Budapesten, mert egyetem után itt kaptam munkát. 76 000 volt az első fizetésem. És a második. És a sokadik is. Túl sokat nem lehetett belőle félretenni. Hét évet laktam albérletben. Ha az egyetemet is belevesszük, akkor tizenkettőt. Mindenféle főbérlőnél. Mindenféle emberekkel. Volt, akit szerettem, többükkel inkább csak megvoltunk.

Évi vagyok. Szeretem a sorozatokat. Mindenfélét megnézek. Most a Társas játék a kedvencem. És a Gengszerkorzó, bár ez utóbbi nagyon felkavaró tud lenni. Szeretem a CSI minden formáját. Ha van időm, megnézem a Nyomtalanult. Néha elcsípem a Semmi közepént az HBO-n. Mostanában sokat nem olvasok. Sajnos. Bár Agassi önéletrajzát nagyon bírtam. Réz András újabb szorongásait letettem, mert kiábrándítóan szar volt. Most Steve Jobs életrajzát olvasom. Utálom, hogy nincs kocsim, mert babakocsival nagyon nehéz Budapesten közlekedni. Szeretnék hosszú hajat, de sosincs türelmem megnöveszteni. Szeretek utazgatni, bár az elmúlt egy évben nem voltam külföldön. Évek óta először telt el úgy egy év, hogy nem ültem repülőn. Elegem van a csirkéből, mostanában minden porcikám marhahúst enne. A karácsonyi menü is steak lesz zöldbors mártással.

Évi vagyok. Devizahiteles. Penész a társadalmon. Nem is. Inkább gomba a társadalom penészén.

15 megjegyzés:

  1. Kevés gomba büszkélkedhet ennyi pozitívummal :)

    VálaszTörlés
  2. Johi vagyok, es nem sokara vegre eloben is megismerhetlek :)

    VálaszTörlés
  3. tökre jó ez az írás Évi :) nagyon jó!

    VálaszTörlés
  4. Norina vagyok ! Régóta olvaslak, de ez az első hozzászólásom! jövőre aktívabb leszek ebben a társadalomban!

    VálaszTörlés
  5. @Motyi: Szia! Olvastam a második gyermek születésének történetét. Megnyugtatott, hogy császár után így is lehet.

    @anyus: bárcsak néha inkább szarvasgomba lehetnék. veled álmodtam, majd mindjárt leírom az Elm utcában.

    @Johi: jó lesz, már nagyon várom. írtam e-mailt tegnap.

    @Delish: köszi szépen! nincs egy jó steak recepted? :-)

    @Norina: Szia! Örülök, hogy itt vagy és végre megszólaltál :-) Remélem máskor is!

    VálaszTörlés
  6. martine vagyok a nagyszobából, és azt hiszem, ezentúl gyakrabban olvaslak majd! A gombákról meg penészekről meg annyit, hogy általuk lesz bor, sör, kenyér, sajt, téliszalámi, és még egy csomó minden, ami kedves, jó és hasznos az embereknek. nekem ez az írás ilyesmi volt: sajt kenyérrel és borral :)

    VálaszTörlés
  7. nem vagyok nagy húsimádó, talán a blogomon is látszik, nem sok a husis reci :) de találtam neked egy jó írást,
    http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/2008/sep/21/beef.recipe2

    vagy Ízbolygóék videója is jó, bár ő grillen sütötte, de talán ad jó ötletet.
    http://www.youtube.com/watch?v=YVMaSOG5U_o


    a hús minősége nagyon fontos, meg a nagyon forró serpenyő illetve hogy ne sózd be sütés előtt.

    Boldog karácsonyt Nektek!

    VálaszTörlés
  8. @ szia martine! üdv itt és örülök, ha tetszett. bár én ez egy nagyon szomorú írásnak szántam.

    @Delish:hús beszerezve, serpenyő első osztályú, a többit holnap meglátjuk :-)

    VálaszTörlés
  9. Hát. nem is a vidámsága tetszett, hanem a megírás módja a nagyon kemény igazságokról. A tetszik ennek szól, nem a téma szépségének.

    VálaszTörlés
  10. Cuckára gondolsz? (mi még mindig külön emberek vagyunk ;)) A harmadikat is sikerült neki. És még jópár hátra van. Remélem neked is! ;)

    VálaszTörlés
  11. Zsuzsikám, köszi! olyan régen jártál már itt.

    VálaszTörlés