2011. december 5., hétfő

Elm utca

A Chipmunk-19 blognak több spin-offja is van. Például az egykoron méltán népszerű és híres lábblog, ami mostanában leginkább csak stagnál vagy a kevésbé fantáziadús című Barnabás naplója gyerekblog, amit majd egyszer a főszereplője remélhetőleg el fog olvasni.

Ezennel tisztelettel szeretném bemutatni a legifjabbat - mármint spin-offot - ami az Elm utca nevet kapta és egy nagyon régi vágyamat váltja valóra: az éj leple alatt tett pszichedelikus utazásaimat örökíti meg. Pusztán csak azért, hogy ne felejtsem el őket. 

Én ugyanis legendásan agyament dolgokat szoktam álmodni és ráadásul legtöbbször emlékszem is rájuk. Kaptam már felkérést arra, hogy vigyem színpadra a Három királyok történetét funky-soul stílusban és olyan is volt már, hogy Barnabáson méhen belüli agytranszfúziót akartak végezni. Kávéztam már futóverseny közben és egyszer hibernáló-fegyverem is volt, amivel nagyon sok fura űrlényt hibernáltam Tiszaújvárosban a Spar körül. 

Mióta Barnabás megvan és mióta kétszer-háromszor is felébred éjszakánként, abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a történetek duplikálódnak vagy triplikálódnak (tudom, hogy nincs ilyen szó, most találtam ki).

Már sokkal korábban el kellett volna kezdenem lejegyezni őket

6 megjegyzés:

  1. Szeretem az ötleteidet, a humorodat és eztán lesz szerencsém az álmaidat is?
    Basszus!

    VálaszTörlés
  2. Thea, ez a sok basszus nem az én hatásom, ugye?

    VálaszTörlés
  3. Mostanában rám jár a rúd. Sokkal inkább emiatt...
    Ne aggódj! ;-)

    VálaszTörlés
  4. juhúú, Évi legendás álmai :o)
    nekem is van álom naplóm, egy kisalakú, négyzetrácsos füzet, amit az ágy mellett tartok, ha éjjel felébredek le tudjam jegyezni. Mondhatni offline :o)

    VálaszTörlés
  5. @dorkabó: akarsz társszerző lenni? :-D

    VálaszTörlés
  6. hu amiota beindult az uj blog (nagyon vicces), szinte en is mindig emlekszem fura alomfoszlanyokra reggelente :) de azert meg sem kozelitik a te sztorijaidat! :P

    VálaszTörlés