2011. december 30., péntek

2011 számokban

51
bejegyzés, amit ebben az évben írtam

összehasonlítás az előző évekkel 
(csak mert imádom a diagrammokat)


282
olvasói észrevétel ehhez az 51 bejegyzéshez


0
azaz, nulla külföldön töltött éjszaka


1
szállodában töltött éjszaka


0
azaz nulla repülővel megtett kilométer


20 
érdekes kulcsszó, amivel rátaláltak a blogomra (helyesírást szándékosan nem javítottam):
  • dagiemberek
  • igazi medve
  • körömvágás lábon
  • miért ne fussunk?
  • néger és fehér hippi lány
  • menyhárt tamás idézetek
  • agyvíz szivároghat az orrból
  • amatőr kamionos képek
  • csokimikulások összehasonlító táblázat
  • dohánytermesztés házilag
  • elhagytam a számomat, megadod a tiedet
  • fuss végig a pályán a vakonddal
  • hogyan lehet a faszodat meg növesztened
  • hogyan szúrjunk ki a szomszéddal?
  • kamionos dvd filmek
  • mcleod lányai stevei terhes
  • mit jelent, ha kigyulad a benzin lámpa
  • nénik beszélgetnek
  • rendrakási sorend
  • vigantolt cseppentettem a szemébe
1
futóverseny, amin az idén elindultam elindultunk Barnabással

1
alkalom, amikor férjhez mentem

11
óra, amit összesen vajúdással töltöttem (ötöt otthon, hatot a kórházban)

20820
perc, amit szoptatással töltöttem (ez 347 óra, 14,5 nap, több, mint két hét!)

6
kedvenc írás

4
vendég az idei (kudarcos) blogtalálkozón

30
perc, amit a műtőben töltöttem, míg kiszedték belőlem a gyereket

94
km, amit futva tettem meg, majdnem mindig babakocsival

7
nap, amit a szülés után konstans sírással töltöttem az ösztrogén-hormon kiürülésének köszönhetően

3
perc, amit egy olvasó átlagosan eltölt a blogon

1344 
darab pelenka (hozzávetőlegesen), ami Barnabás elhasznált (ez majdnem 16 csomag a megapackból)

73435 
forint, amit erre a pelenkára költöttünk (hozzávetőlegesen)

365
éjszaka, amit nem aludtam át

7
vagyis inkább 9 felesleges kiló, amit a testemet borítja


alkalom, amikor Barnabás fürdés közben belekaksizott a fürdőkádba

1
alkalom, amikor szőke hajat szerettem volna, de véletlenül barna lett (ez pont tegnap volt)

2
csecsemőnővér, akit jól szájba kellett volna vágnom a szülészeten

1
offline találkozó egy online baráttal

Boldog új évet kívánok mindenkinek!

6 megjegyzés:

  1. Ha most hozzászólok elrontom a statisztikát?

    Buék!

    VálaszTörlés
  2. Búék! És ha esetleg 2012-ben is szervezel blogtalálkozót, szívesen elmegyek :)

    VálaszTörlés
  3. :) igen! szervezzünk 2012-ben sikeres blog talalkozot, legjobb lenne juliusban! (ha mar tudom a pontos idöszakot amikor legközelebb jövünk megmondom) nagyon jo volt talkozni Veletek!

    VálaszTörlés
  4. @moty: basszus, most csinálhatok új diagrammokat ;-)))
    @ többiek: ha igy álltok hozzá, még szép, hogy csinálunk blogtalálkozót!

    VálaszTörlés
  5. nagyon jól írsz! mindig felüdülés ide jönni. :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Juli! Boldog új évet nektek az új lakásban!

    VálaszTörlés