2011. november 29., kedd

A lista

Ha híve lennék az ordenáré karácsonyi pénzköltésnek, akkor készítenék egy karácsonyi kívánságlistát és ajánlanám bárkinek, aki ajándékot szeretne nekem venni. A következő dolgok lennének rajta: 
  • bármilyen L'Occitane termék - de leginkább levendulás kézkrém vagy shea vajas ajakbalzsam
  • iPhone 4S
  • valamilyen jó szakácskönyv - de leginkább olyan, amiben van jó sok steak recept vagy pedig Julia Child remekműve, A francia konyha művészete
  • Brooks futócipő - pont olyan, mint a Johié

a képet Johitól kölcsönöztem
  • vásárlási utalvány tetszőleges összeggel valamelyik jó kis boltba, amit az éveleji leárazások idején költenék kel
  • valamilyen szép színes New Balance cipő - de leginkább pirosas
  • valamilyen szép színes Saltwater szandál - de leginkább sárga
  • masszázsbérlet - bár nem hiszem, hogy lenne időm eljárni
  • téli technikai futófelső
  • Moleskine jegyzetfüzet és/vagy határidőnapló
  • egy kocsi
  • zsírleszívás
  • egy hétvége Brugge-ben a kibaszott hattyúkkal
  • egy mosogatógép
  • egy pár jó minőségű gumikesztyű
  • bármilyen jó könyv
  • egy Nescafé Dolce Gusto kávéfőző
  • egy csomó mogyorós kávé a Kraftfoodstól
  • egy faliszőnyeg
  • 3,5 millió forint készpénzben
Még szerencse, hogy egyáltalán nem vagyok híve az ordenáré karácsonyi pénzköltésnek és így ez a lista is hipotetikus. Tőlem meg mindenki valamilyen kézi készítésű cuccot kap megint.

9 megjegyzés:

  1. kibaszott hattyú? az milyen állat? :D

    VálaszTörlés
  2. hát olyan, amilyen csak Brugge-ben van :-)
    majd nézd meg ezt: http://www.youtube.com/watch?v=0jh2Xct8AMo

    VálaszTörlés
  3. Sztem a zsírleszívást kérd Barnabástól. És te tudsz bármit is csinálni gumikesztyűben? :)

    VálaszTörlés
  4. A trailerben csak kutya volt. :(

    VálaszTörlés
  5. @moty: na megtaláltam a YouTube-on. Fent belinkeltem :-)
    @anyus: jah, Barnabás rajta van a szeren, de én stagnálok. a gumikesztyűt azért utálom a legjobban, mert iszonyat büdös marad utána a kezem.

    VálaszTörlés
  6. A gumikesztyű borzasztó. Érthető miért utálják a pasik az óvszert.

    VálaszTörlés
  7. saltwater szandált én is nagyon szeretnék!!
    tetszik a lista! :)

    VálaszTörlés
  8. :)) jokat rohogtem... a lista nekem is tetszik :) es en is csatlakoznek a saltwateresek taborahoz! (foleg valami durva szinut :))

    VálaszTörlés
  9. Majd igyekszem megnézni az egészet.

    VálaszTörlés