2011. november 26., szombat

Házimunka

Ma reggel valahol Budapesten
Ded békésen alszik a hintájában

Feleség {mosogatás után, pizsamában}: Mintha mostanában elkummantanád a házimunkát, nem? 
Férj {elnyűtt otthoni pólóban} hallgat. 
Feleség: Egész nap csak pakolok. Mosogatok. Mosok. Teregetek. Hajtogatok. Porszívózok..stb. stb. stb. 
 Férj {sunyin mosolyog}: Tudod, hogy ez nálam periodikus. 
 Feleség {beidegesedik a sunyi vigyoron, közben válogatja szennyest}: Ezt akartam én??? Egész nap csak itthon lenni a négy fal között egy gyerekkel és közben pakolni dolgokat egyik helyről a másikra?
Férj: szoktam teregetni...
Feleség: jah.
Férj {szomorú}: hallgat
Feleség: Baszki, egyszer elmegyek itthonról, de tuti nem jövök haza, csak három nap múlva...

 Pár órával később egy impozáns budapesti étteremben, ebédre várva
Ded békésen alszik a babakocsiban

Feleség {szép ruhában, jókedvűen, smirglipapírszerű, berepedezett bőrét, kiszáradt tenyerét és ujjait mutatja a férjnek}: Látod, hogy néz ki a kezem a sok mosogatástól? Állandóan sikálok valamit. Vagy a kádat. Vagy a wc-t. Vagy egy lábast.
Férj: {szép ruhában, jókedvűen, csodálkozó pillantásokkal, mélyen megdöbbenve felesége csúnya tenyerén}: Azta, mitől olyan?
Feleség: Mondom, hogy a sok mosogatástól....
Férj {fapofával}: Kéne neked egy jó minőségű gumikesztyű...


8 megjegyzés:

  1. Ne haragudj, de majdnem leestem a székről a röhögéstől! :D

    VálaszTörlés
  2. @Susu, ne mondom meg, hogy először mit mondtam neki, de utána én is röhögtem.
    @ Thea, drága jó ember, hogyne becsülném már meg;-)

    VálaszTörlés
  3. Na, most azt képzeld el, hogy ugye én is egész nap itthon teszek-veszek... férjuram hazajön és rögtön nekiáll rendet rakni... :D
    Nála mindennek az élén kell állnia, ha "csak simán" el van pakolva, az nem elég...

    VálaszTörlés
  4. @Susu: Theát tudnám idézni - édes pofa, becsüld meg :-D
    @anyus: levendulás.

    VálaszTörlés