2011. október 5., szerda

Follow-up

Na tessék, csak tessék.
Haladok a heti teendőimmel. Aktuális állás:
  • lakásokat meghirdetni - félig kész
  • bankba telefonálni és részleteket megtudni a végtörlesztésről
  • beszélni a főnökömmel a januári munkába állásom körülményeiről
  • Gábort rávenni arra, hogy fúrjon lyukat a falba 
  • Anitával, Diával és Kingával időpontot egyeztetni
  • biopiacot vadászni a környéken
  • Barnabás öt hónapos naplóbejegyzését megírni
  • reagálni Thea felkérésére
  • véglegesíteni a már megkezdett bejegyzést a babakocsis futásról
  • baba-mama jógának utánajárni, esetleg bejelentkezni
  • uszodát keresni Kőbányán
  • Barnabás ruháit kivasalni
  • felhívni Zsuzsit kenyérsütőgép ügyben
  • megköszönni az amerikai unokatestvéremnek a Barnabásnak küldött takarót és egyebeket
  • víz és villanyszámlát fizetni
  • népszámlálásos kérdőívet kitölteni
Szegény népszámlálós faszit ma kétszer küldtük el. Először aludt a gyerek, persze az ajtónyitásra felébredt és onnan kezdve 45 percig üvöltött. Nem bírja, ha álmából riasztják. Aztán meg pont vacsoráztunk. Holnap jön, adok neki kérdőívet és azt is lehet pipálni. 

Menetközben megszépült Barnabás naplója és írtam neki egy levelet.

3 megjegyzés:

  1. belelendültél :)
    majdnem magamra vettem a kenyérsütőgépes részt ;-)de eszembe jutott, h nekem nincs is olyan :)

    VálaszTörlés
  2. ja, gondoltam rá, van egy pár Zsuzsi barátnőm :-)

    VálaszTörlés
  3. Megnéztem Barnabás hintázós felvételét és behaltam!!! Annyira cukíííííííííííííí! (ehhez képzeld, hogy visítom)

    VálaszTörlés