2011. augusztus 22., hétfő

2011-es blogtalálkozó - részletes elemzés

Az idei blogtalálkozó sajnálatos módon az előzetes várakozásokon alul teljesített. A tavalyi nagy siker után ez igazán nagy csalódás.

A rendezvényen összesen hét bruttó vendég jelent meg - ebből három a férjem, a gyerekem és én. Mi gyakorlatilag nem számítunk vendégnek, így ezt a hármat levonom a totál résztvevők számából. Így marad négy nettó vendég: Zsuzsi, a férje és a gyerekük (akikkel szinte hetente találkozunk a Ligetben, persze ettől függetlenül nagyon örültem, hogy megjelentek) és Dóri, aki zárórára futott be.

Az eseménynek kreáltam egy Facebook oldalt, mert szerintem ez egy praktikus kis segédeszköz. Legalábbis azt gondoltam, de gyakorlatilag szerintem az emberek 98%-a nem tudja, hogy mire való. Vagy csak leszarják a kis piros villogó értesítéseket.

A 32 meghívásra 10 visszajelzés érkezett: hét fő jelezte részvételi szándékát, hárman pedig nemleges választ adtak. A hét főből végül négyen nem jelentek meg.

A talán választ adók közül végülis egy vendég jelent meg a rendezvényen.

Olyan is volt, aki nem jelzett vissza, de végül megjelent.



A férfiak és nők százalékos megoszlása a rendezvényen.

A résztvevők kor szerinti megoszlás a rendezvényen, az átlagéletkor 22.

További érdekes adatok:
  • a rendezvényen összesen öt ajándék cserélt gazdát: egy üveg mogyoróvaj, egy cd néhány kedvenc " A hét mesterlövésze" epizóddal, egy koponyákkal telirajzolt lap, egy cd csupa-csupa "szerelmes" dallal és egy képtartó.
  • a rendezvény kulcsmomentuma volt a buborékfújás a szabad levegőn.
  • a rendezvényen egy kisfiú pisilt bilibe, további egy kisfiú pedig pelenkába.
  • a rendezvényre három résztvevő érkezett kezdési időben, további három jelentős késéssel és egy vendég pedig a legvégére futott be.
  • a rendezvényen négy külföldről olvasó is szeretett volna megjelenni, de ez a távolság miatt meghiúsult.
Bár a rendezvényen megjelentek jól érezték magukat, a kezdeményezést sajnálatos módon idén sikertelennek nyilvánítom.





6 megjegyzés:

  1. ohhh :((( de jot nevettem a pie chart-okon :)

    VálaszTörlés
  2. Próbáltam kihozni a maximumot a semminől :-)

    VálaszTörlés
  3. haha! :) karacsonykor mindenkepp osszefutunk! :)

    VálaszTörlés
  4. Igen hallgatsz.
    Nem jól van ez így!

    VálaszTörlés
  5. Hat nem jól, az biztos, de nincs idő....sorban állnak a jegyzetek pedig...

    VálaszTörlés