2011. július 1., péntek

Aluljárózene

Ma délután Barnabással felavattuk a kengurut. Egészen a szelektív hulladékgyűjtőig, majd a zöldségesig mentünk. A zöldségesről tudni kell, hogy a harmadik trimeszterben kb. heti tízezret hagytam nála, mert annyira rá voltam kattanva a koktélparadicsomra és neki meg volt ez a méregdrága olasz paradicsomja...Szóval nosztalgikus élmény volt visszatérni. Most a gyermek elaludt a fantasztikus hintájában én meg leültem olvasgatni.

SorkizárásA fura színvilágot a piros sötétítőfüggönyünk adja

Szóval olvasgattam és így akadtam rá erre a cikkre és videóra.

Imádom az utcazenészeket, az ilyen aluljáróbeli performance-okért pedig egyenesen rajongok. Így szintén hamar nosztalgikus hangulatba kerültem - ma már másodjára - és megkerestem ezt a két fantasztikus videót, amiket Barcelonában lőttem valamelyik aluljáróban pár évvel ezelőtt. Ez egyiknél sírtam, emlékszem.


Egyébként mindkét felvételen a Barcelonai Gospel Intézet növendékei énekelnek. Erről már írtam itt korábban.


Bárcsak Budapesten is több ilyen élményben lenne részem.

4 megjegyzés:

  1. július 13-16 utcazene fesztivál Veszprém :)

    www.utcazene.hu

    VálaszTörlés
  2. Azta, de régen voltunk ott. Meg is nézem mik lesznek, bár Barnabással nem tudom hogyan tudnánk ott megjelenni. de az egy jó fesztivál nagyon!

    VálaszTörlés
  3. Koszonom szepen a kommentet a blogomba. Nagyon jol esett.
    Elkezdtem kozben olvasgatni a blogjaidat. szoval tuti, hogy lelkes olvasod leszek, mert tetszik, ahogy irsz. A cipellos blogodra meg nincsennek szavan. Naaagyon jo. :)

    VálaszTörlés
  4. eddig soha nem találkoztam egyetlen Borókával sem, vasárnap kettővel is :-) Üdvözöllek itt és nagyon örülök, ha tetszik!

    VálaszTörlés