2011. április 9., szombat

Hírek - még egyben

Gyűrjük, gyűrjük az utolsó heteket, napokat. Néha vicces, néha kevésbé, de az biztos, hogy nagyon izgalmas. Valamelyik éjszaka már majdnem el is indultunk a kórházba, mert borzasztóan fájt a derekam és el sem tudtam képzelni, hogy honnan ez a zsibbasztó fájdalom. Felkeltem, mászkáltam, jógáztam, elmúlt. Visszafeküdtem, megint fájt. A harmadik ébredésnél gondoltam felkeltem Gábit, hogy segítsen bepakolni a kórházi rohamcsomagot - ami természetesen még nincsen kész. Ő teljesen higgadtan közölte velem, hogy feküdjek vissza, mert ez még biztos nem vajúdás.

Gondolom - álmában vagy legalább már az előző életében -már végigasszisztált pár szülést. Reggel persze nem emlékezett a kis dialógusunkra.

Valószínűleg Barnabás rátehénkedett a vesémre és az fájt annyira, mert némi jóga után sikeresen visszaaludtam. A másfél órás kínlódásom alatt mintegy négyszer sikerül hólyagot ürítenem...

Ami Barnabást illeti, a testsúlya kb. 3100 gramm és kis fejkójának haránt átmérője (BPD) 91mm. A legtöbb gyerek kb. 95 mm-es BPD-vel születik - legalábbis ezt mondta a dokink. Most a 37/38. hetet kezdtük meg. A naptár szerint 37, a méretei és több ultrahang szerint 38. A magzatvíz tiszta, a lepényünk nem szenesedik (akarom mondani meszesedik, de az elírást csak a sokadik újraolvasás után vettem és hangosan felröhögtem, így inkább itt hagyom. ha szenesedne, elég nagy sz@rban lennénk), viszont a hasam gyakorta keményedik másodpercekre és általam is és a CTG berendezés által is észlelhető méhösszehúzódásaim is vannak. A gyermek szerencsére nagyon aktív, látszólag és érezhetőleg sem lustult szemernyit sem. Szóval minden bizonnyal közeledik a végjáték.

Köszönjük a Láb Blognak, hogy kölcsönadta nekünk ezt a képet

Ennek megfelelően a kapcsolatfelvételek során búcsúzkodunk szépen egymástól. Legutóbb megkértem Barnabást, hogy kezdje el beilleszteni a kobakját a szülőcsatornába és bár nem lesz valami jó élmény ez a sok méhösszehúzódás, de nem kell betojni, a végén minden tök oké lesz és összehaverkodhatunk odakint. Ma pedig azt fogjuk neki elmesélni az apukája segítségével, hogy mennyi minden fog vele történni, amint meglátja a napvilágot szülőszoba mesterséges fényeit.

A szobája készen van. Kipingáltam és próbáltunk neki egy nagyon színes kis világot teremteni. Ruhái kimosva. Kivasalva. Képek a falon. Pelenkák bekészítve.

Szóval minden és mindenki készen áll a felügyelő úr érkezésére.


Ez volt a legpöcsölősebb kép - itt nem látszik, de a földtől majdnem a plafonig felér és a fának bazi sok kis zöld levele van

A ló a kedvencem

A lámpa, amely olyan hangulatot teremt, mintha egy kupiban lennénk

A kiskacsás bábot és az alatt kikandikáló teknőst Gábitól kaptuk

Nagylátószög

Az egeres kép csak később került fel


Haverok

Az egerek miatt csináltam még egy nagylátószögű képet

Barbapapa is várja már a kiságy leendő lakóját

Ez a nyuszi pedig az ajtón lóg

És aki nem hallott volna még Barnabi felügyelőről, az itt bővebben is tájékozódhat.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon édes kis gyerekszobát alakítottatok a kis trónörökösnek! :-)

    VálaszTörlés
  2. nagyon cuki muki!!! a barbapapás rugdalozo nagyon tetszik es a szoba is nagyon csini! :)

    VálaszTörlés
  3. De jó, a kis pocakdudornak!
    Úgy várják, úgy szeretik!

    Csodás kis birodalomba várjátok!

    Köszönet, a posztért!

    VálaszTörlés
  4. Öröm lesz nálatok gyereknek lenni! Fantasztikus lett a szoba. Kitartás.

    VálaszTörlés
  5. Szuperjó lett a gyerekszoba :) nagyon ügyes vagy! az állatfigurák mindig jól mentek :)
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen a sok dicséretet!! Komoly üzleti lehetőséget látok a gyerekszoba festésben, ráadásul hihetetlenül megnyugtató munka :-) Főleg egy fa sok-sok picike zöld levéllel :-)) Szóljatok, ha van valami ötlet és menjek valahova festeni!

    VálaszTörlés
  7. Mi nem festhettünk, tekintettel a tulajdoni helyzetre, de a babaággyal és a komóddal igyekeztünk barátivá varázsolni a sarkot, és még klassz függöny is jön.
    Egyébként, mintha magunkról olvastam volna.
    Még mindig imádom a blogodat :)

    VálaszTörlés
  8. Szia Gabi! Örülök, hogy itt vagy, már régen voltál. Vagy régen szólaltál meg :-) Sokat gondolok rátok, ha van valami fejlemény, mindenképpen értesíts!!! Remélem jól vagytok!

    VálaszTörlés