2011. február 14., hétfő

Szülinapi kívánság

8 megjegyzés:

  1. SALTWATERS Sandals!!!!! en is en is!!! asszem teljesen egyezik a cipo izlesunk! :D

    VálaszTörlés
  2. tudtam, hogy neked tetszeni fog!!!! 20 dolcsiért szállítanak bárhova :-/ pedig önmagában a szandál nem is olyan vészesen drága. no majd tájékoztatlak a fejleményekről :)

    VálaszTörlés
  3. honnan? hova??? :P mikor lesz a szülinapod? varoma fejlemenyeket! Nyarra szuper lenne!

    VálaszTörlés
  4. Jujjj nekem ez nagyon meredek! :-)

    VálaszTörlés
  5. pedig olyan szép :-) Johi, a www.ebay.co.uk-n találtam olyat, aki szállít Magyarországra is, 11 dolcsiért. de még nagyon tüzetesen nem kerestem, szóval lehet, h találok ingyen szállítást is!

    VálaszTörlés
  6. Mucifoci azon gondolkozik mar egy hete, hogy Chipmunkkal vajon minden rendben van-e?

    VálaszTörlés
  7. Bizony, igaza van Mucifocinak, hogy aggasztó az eltűnésed Évi!
    Tessék életjelet adni!!!!!

    VálaszTörlés
  8. jól vagyok, don't worry, még egyben, írok majd, írok, csak nem annyira kényelmes itt ülni ezzel a nagy hassal..

    VálaszTörlés