2011. január 5., szerda

Beneveztem!

Most kivételesen nem egy futóversenyre, bár az is jó lenne már, hanem a Haruki Murakami Reading Challenge-be, Zsuzsival. Mármint ő is benevezett és én is. Nem ígérem, hogy lesznek itt könyvajánlók vagy vélemények, mert nem gondolom, hogy jó lennék ebben, de ha valami érdekesre akadok, akkor azt mindenképpen megosztom. Májusig mindenképpen lesz időm olvasni, utána meglátjuk Barnabás mit engedélyez.

Első: Norwegian Wood.

Jó olvasást mindenkinek 2011-ben is!

4 megjegyzés:

  1. epp azt olvasom!!! :) en is benevezek!

    VálaszTörlés
  2. Időközben megvettem a Kafka a tengerparton-t is!

    VálaszTörlés
  3. es hogy tetszik? A Kafka on the shore engem teljesen elbuvolt. Nagyon szerettem.. a Norvegian wood felenel vagyok es mar az is tetszik :) csak nem volt eddig eleg idom elmerulni benne...

    VálaszTörlés
  4. Na szia Johi! Végülis nem a Norvég erdővel kezdtem, hanem a Kafkával :-) Nem volt kedvem angolul olvasni. Érdekes, bár amikor Nakata elkezdtett a macskával beszélgetni először, ott vissza kellett lapoznom, hogy biztosan jól értem-e. Azóta már megszoktam, hogy beszélget a macskákkal :) A Norvég Erdőből most készült film is!

    VálaszTörlés