2011. január 3., hétfő

2010 számokban

51
bejegyzés, amit ebbe a blogba írtam

52
bejegyzéssel kevesebb, mint tavaly. Ezt most utólagos is sajnálom.

228
hozzászólás, ami ehhez a sokkal kevesebb íráshoz érkezett. Ezúton is köszönöm, minden kedves érdeklődőnek és aktív olvasónak.

60
külföldön töltött éjszaka

45
ebből Szófiában a Kempinskiben

13792
km, amit repülővel tettem meg

12
vendégszerző a "Ki az a Jenny?" c. íráson keresztül

26
érdekes kulcsszó, amivel rátaláltak a blogomra:
  • klebsiella ozaenae - halvány gőzöm sincs, hogy ez mi lehet
  • agyvíz orrfolyás
  • a kurva anyjukat pot kívánok - ez többször is előfordul, ékezet nélkül is és egybeírva is
  • bivalybasznád angolul
  • nyilvános pisilés
  • "lúdtalpam van" fodrász - szeretném jelezni, hogy lúdtalppal leginkább ortopéd szakorvoshoz kell menni, nem fodrászhoz
  • "szerettem volna mezítláb" - de mit???
  • anyós fuck - na, hát ehhez biztosan nem adtam fogódzót
  • amalgám máshova is került - jajaj, vajon hova?
  • basa laci szerelme - de ki az a basa laci?
  • chris cornell jóképű - kétség nem fér hozzá
  • elpattant idegszálak - vajon elpattanás előtt vagy után keresett idevonatkozó tartalmat
  • faszomat szeretném növeszteni - jó tanács: nem a méret a lényeg, legyen inkább játékos...
  • firkás edem - ő egy eddig ismeretlen karakter valamelyik Rejtő regényből?
  • guppi népliget - a guppi nem egy hal? vagy az guppie?
  • harisnyába pisilés - az olvasó majdnem 8 percet tartózkodott az oldalon, de szerintem ide vonatkozó információt nem talált
  • káposztásmegyer fogorvos - már bánom, hogy az a bizonyos írás nem tartalmaz konkrét nevet
  • könny és takony hollywoodban - hm...
  • langhetto benzinlámpa - sajnos ebben a témában sem tudok segíteni, de ezzel a kulcsszóval első vagyok a Google találati listában
  • lululu van egy kis almám - nem kérdés, hogy ez a kedvencek kedvence
  • mcleod lányai steve nyaklánca - pedig az én kedvenc sorozatom a CSI bármilyen verzióban
  • mit vegyek fel diszkóba - valami dögöset
  • olasz férfi szeretnék magamnak - akkor leginkább egy olasz blogon kellene olvasgatni
  • szem alatti táskák, aurobin - egy biztos, az aurobint még csak véletlenül sem a szem alá kell kenni, hanem valami egészen más helyre
  • takaró kalitkára
  • őrlőt hus recept képekel - egy picivel jobb helyesírással a receptkeresés is hatékonyabb lenne
4
futóverseny, amit terhesség miatt kihagytam

1
visszaköltözés az én lakásomba

12
valóra váltott újévi fogadalom a 26-ból

16
hányással töltött hét terhesség miatt

1
alkalom, amikor egy férfi arra kért, hogy legyek a felesége

1
alkalom, amikor igen mondtam ennek a férfinak

2
barát elvesztése szimpla hülyeség miatt :-(

10
kilogramm kenyér kb, amit az első trimeszterben magamba tolhattam a nap legkülönbözőbb időszakaiban

2
alkalom, amikor nem éltem állampolgári kötelezettségemmel és nem szavaztam bizalmat a jelenlegi kormányunknak

12544575643
alkalom, amikor azt gondoltam, hogy mindezt helyesen tettem

7
nap, amikor egyfolytában tüntetni akartam a forint gyengülése miatt

0
barát, aki ebben partner lett volna

9
kedvenc írás
10
új követő a Láb Blogon.

53
rajongó a Láb Blog Facebook oldalán

4.
helyezés, amit a Láb Blog elért a Goldenblog versenyben fotóblog kategóriában

6
katasztrofális, helyrehozhatatlan nap Franciaországban

16
vendég a blogtalálkozón a Városligetben

15
óra utazás egy Fiattal és Z-vel meg a gyerekével Olaszból

2
alkalom, amikor ismét körbefutottam a Balatont

és végül

1
azaz egy sikeresen megtermékenyített petesejt, akit ma már Barnabásban hívnak

Jön! Jön! Jön! 2010 újévi fogadalmak - az értékelés....

3 megjegyzés:

  1. Hát ezen nagyot nevettem. Izgatottan várom az új írásokat. Boldog új évet! A legjobb éved lesz!

    VálaszTörlés