2010. december 10., péntek

Képzelj el egy lovat!

Tegnap este a következőt játszottuk Gábival lefekvés előtt.

Gábi: Képzelj el egy lovat!
Én: Megvan.
Gábi: Most mondd el nekem hogy néz ki.
Én: Szürke. Vagy inkább szürkés. Hosszú sörénye van és farka és lobog. Mintha futna. Egy tengerparton. Van egy kis fehér a mellkasán. Vagy nem tudom, hogy hívják ezt a részt a lovon, de ott elöl fehér neki.

Gábi:Most képzelj egy egy embert!
Én: Ok.
Gábi: Hogy néz ki?
Én: Férfi. Szakállas. Barna hajú. Úgy 35-40 körüli. Kicsit köpcös.

Gábi tudományos kísérletét az a tény ihlette, hogy megtudtuk, hogy a hasamban egy kisfiú lubickol. Eddig egy picit absztraktabb volt vele kapcsolatot teremteni, mert nem igazán tudtuk, hogy hogyan szólítsuk. Legtöbbször csak simán kisbabának, néha bábunak vagy gólemnek, mert Gábi szerint mindkettő a kisbaba szinonimája.

Most azonban már tudjuk, hogy egy izgága kisfiúval van dolgunk és így sokkal egyszerűbb vele beszélgetni és elképzelni, hogy mit csinálhat odabent.



A játék azonban annyira tetszett, hogy tovább folytattuk.

Én: Na most te képzeld el...mondjuk...de nem ér sokáig gondolkozni..egy halat!
Gábi: Megvan.
Én: Milyen?
Gábi: Sima átlagos hal kopoltyúval és pikkelyekkel.
Én: Semmi több?
Gábi: Semmi.
Én: De hát annyiféle hal van. Aranyhal. Guppi. Tengeri. Folyami. Kicsi. Nagy...Na jó, most képzelj el egy tehenet.
Gábi: Megvan.
Én: Milyen?
Gábi: Sima átlagos tehén.
Én: Na nem már....
Gábi: Na jó, olyan rajzfilmszerű....

Remélem Barnabás az anyukája képzelőerejét örökli majd ;-)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése