2010. szeptember 6., hétfő

Mindenkitől elnézést kérek, akinek hazudtam az előző két napban és azoktól is, akiknek még fogok is a következő hetekben

Az elmúlt két napban szinte minden második embernek hazudtam. Megállás nélkül. Azt ugyanis nagyon nehéz elhallgatni, hogy egy szemmel láthatóan jó formában lévő és alapvetően edzett futó - ez lennék én - miért hagy ki egy félmaratont. Különösen egy közelgő maraton előszobájában.

A hazugság viszonylag egyszerű volt. Elsőre. Azt találtam ki, hogy megfáztam és legyengült a szervezetem. A legtöbben így reagáltak: "Ugyan már, emlékezetből is lefutod!" "Neked ez csak bemelegítés a maraton előtt!"

Így hozzátettem azt is, hogy lázas voltam és még nem erősödtem meg. "Nem baj, majd hozok neked akkor egy kis pálinkát, az helyre hoz! :-)"


Még ezt is kidumáltam, mondván Gábi fut és én vagyok a sofőr, köszönöm szépen, nem ihatok.

Státusz - kicsivel később

Hazudok arról, hogy miért nem futok. Hazudok arról, hogy miért nézek úgy ki, mint a kétnapos hulla. Hazudok arról, hogy miért nem megyek dolgozni. Amiről nem hazudok, de mélyen hallgatok az az, hogy miért nem írok. Miért is nem. Mert az egyik okot már megmagyaráztam.

Hazudok fűnek-fának, ha tetszik, ha nem. Többnyire nem tetszik, mert ez egy örömteli állapot és babona ide vagy oda, jobban esik, amikor erről lehet beszélgetni.

Nagyon sajnálom a sok hazugságot, még akkor is, ha némileg kegyes volt és saját érdekünkben történt - hamarosan mindent magyarázok és remélem mindenki megértő lesz.

1 megjegyzés: