2010. augusztus 10., kedd

Csütörtöki program - pontos helyszín térképpel

Ma hivatalos pályabejárást tartottunk közelgő rendezvényünk legalkalmasabb és legszebb helyszínének kiválasztása kapcsán.

Csatolok két térképet.

Az első a napsütéses időben tervezett helyszínt ábrázolja.


A második az esős napon tervezett helyszínt ábrázolja:

Azt találtam ki, hogy mindenkin legyen valami piros, amiről majd távolról is megismerem az érkezőket. És majd integetek. Rajtam kék ruha lesz és minden bizonnyal nagyon izgatott leszek.

ui.

a szép cipő, a Habermas kötet és a kábítószer persze csak vicc volt, tisztázzuk még mielőtt a rendezvény kedvéért bárki is szép új cipőt venne és megjelenne betépve "A társadalmi nyilvánosság szerkezetváltozása" című mesterművel a hóna alatt. A többit persze tessék véresen komolyan venni. Sajnálom, hogy a külföldről olvasók nem tudnak eljönni, de úgy gondoltam, ha itt holnapután beindul a biznisz, akkor a rendezvény szívesen ellátogat más országokba is.

7 megjegyzés:

  1. Nekem egy vörös szegfű lesz a gomblukamban :-)

    VálaszTörlés
  2. Tuti a napsütéses idő...
    Sokan megyünk...

    VálaszTörlés
  3. Sokan? OMG?! Kutyát is hoz valaki?

    VálaszTörlés
  4. No dogs but at least 8 brains and 16 legs...

    VálaszTörlés
  5. Évi, a Kertem nem is ott van, összekeverted a Spar Maraton rajtjával.

    VálaszTörlés
  6. 8 brains..All strangers? or do I know any of you guys? :-) Ház ez izgi. Reméljük nem szociopata gyilkosok vagytok! Persze ezt csak viccből gondolom ám.

    ott van az a Kertem, csak kicsit hátrébb ;) de futhatunk is :)

    VálaszTörlés