2010. július 11., vasárnap

Hortobágy

Így néz ki számokban, amikor 34 Celsius fokban a puszta közepén tűző napon kevésbé esik jól a futás.
  1. km 5:55
  2. km 5:56
  3. km 5:58
  4. km 5:42
  5. km 5:58
  6. km 5:53
  7. km 6:15
  8. km 6:15
  9. km 7:03
  10. km 13:05
  11. km nincs adat
  12. km nincs adat
  13. km nincs adat
  14. km nincs adat
  15. km nincs adat
  16. km nincs adat
  17. km nincs adat
  18. km nincs adat
  19. km nincs adat
  20. km nincs adat
  21. km nincs adat
Pedig a rajtnál még ilyen jól néztem ki és különösen izgatott voltam emiatt a csodálatos cipő miatt, ami két hete várt egy dobozban arra, hogy leteszteljem hosszútávon.

ui1: Ez egy olyan verseny volt, amit feladtam.
ui2: Egyáltalán nem tudok egyenletes tempóban futni.

7 megjegyzés:

  1. Ma reggel fel 7kor altalad inspiralva elindultam futni 40 percet (ennyit terveztem elsore) a szabadban... 4km lett belole... ez a kezdet... Vennek uj cipot a heten. Mit ajanlasz? Mik legyenek a szempontjaim a vasarlasnal? Meg van par tipped (konyv?internetoldal) kezdo futoknak mint en? Elore is koszi!!! Johi

    VálaszTörlés
  2. Én így is rettenetesen büszke vagyok Rád! És arra meg még büszkébb, hogy ma már Te inspirálsz futásra másokat.

    VálaszTörlés
  3. Szia Omena! Ismerjük egymást? Kedves vagy, hogy ilyet írsz :-) Pedig a tegnapi napban nem sok van, amire büszkének lehetne lenni, sajnos elfutottam magam az elején, pedig már tudhatnám, hogy ilyet nem szabad, főleg nem a tűző napon.

    Johi, küldj egy e-mail címet és ellátlak minden hasznos infóval :-) de ha negyven percet tudtál futni elsőre, az előtt azért megemelem a kalapomat :-) az én e-mailem: chipm19KUKACgmailPONTcom

    VálaszTörlés
  4. Jaj Évi, lehet, hogy túl sokat futottunk együtt és elkaptad tőlem ezt a "nem tudok egyenletesen futni" kórt? Kicsit aggaszt a dolog.
    Szerintem te egy nagyon jó futó vagy, és simán belefér egy ilyen rossz nap is a sok szép sikered után.

    VálaszTörlés
  5. Nem hinném Zsuzsi, egyszerűen csak nem figyeltem oda. Majd legközelebb jobb lesz.

    VálaszTörlés
  6. hát igen az már látszik, hogy a 10. kilinél egy erősebb gyaloglásba váltottál. Mondjuk nem nagyon értem az indíttatást, hogy 34 fokban a pusztában futni :-) hát...

    VálaszTörlés
  7. A 10. kilinél konkrétan jobbnak láttam visszafordulni. Az indíttatás pedig onnan jött, hogy nagyon tudok stresszelni a magányos hosszúfutásoktól (még akkoris ha nagyon szeretek ám futni) és kapva-kapok az alkalmon, amikor sok emberrel sokat lehet futni, mert az sokkal könnyebben megy. Szerintem egyébként napszúrást kaptam és nem hinném, hogy szeretném ezt az élményt mégegyszer átélni :-)

    VálaszTörlés