2010. július 5., hétfő

Goldenblog fotó kategóriában

Emlékeztek még erre?

Ezt hirtelen felindulásból írtam és azóta szinte eltelt egy teljes év és egyben elérkezett az idő, hogy lábfetisizmusommal a széles (on-line) nyilvánosság elé lépjek. Céltalan lábfotóim létezése végre értelmet és talán értelmezést nyernek. Bár ezekre nem feltétlenül van szükségük. Ezúton tiszteletteljesen tájékoztatok mindenkit, hogy a Goldenblog fotóskategóriájának mezőnye általam egy újabb versenyzővel lett gazdagabb.


Szavazás augusztusban, a részletekkel természetesen rendszeresen jelentkezem (ez meg milyen szép alliteráció-féle lett).

Addig is kövessetek!

ui: eredetileg nem ezzel a fotósbloggal akartam ám indulni, hanem egy másikkal, de aztán rájöttem, hogy egy konkrét téma - jelen esetben a lábaim - köré szerveződő bármilyen blog egy bármilyen versenyben talán nagyobb eséllyel indulhat. No nem mintha a versenyzésért csinálnám, vagy valami. Így utólag a szeptemberi bejegyzésben lecseréltem a lábblogra mutató linket a hivatkozás mögött. Ez csak azoknak lehet érdekes, akiknek feltűnik, hogy a bejegyzés szeptemberi, a fotósblog pedig decemberi keltezésű.

2 megjegyzés:

  1. És felhívnám a figyelmet a 39-es mondatra, pedig akkor még nem is tudtam, hogy az akkori fotósblogomat lecserélem majd egy lábblogra.

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezeket a képeidet, különösen így egy csokorba szedve. Nézegetésük közben, néhányszor el is érzékenyültem, mert úgy megrohantak az emlékek. :-)

    VálaszTörlés