2010. június 14., hétfő

A hiányzó bőrönd

Két év után ma ismét eltűnt a bőröndöm Budapest és Szófia között valahol. Nekem mellesleg fel sem tűnt, mert magamhoz vettem egy kollégám ugyanolyan színű és formájú bőröndjét. A turpisságot ő vette észre először, amikor én már boldogan ültem a Kempinski felé induló transzferbuszban.

Ezek után nem kis feladat volt visszajutni a tranzitban lévő "lost&found" irodába, de mintegy 25 perc várakozás után a légkondi-mentes szófiai reptéren, ismét gazdagabb lettem egy jegyzőkönyvvel, amely hivatalosan is igazolja a következő dolgok bizonytalan ideig történő távollétét:
  • egy pár türkizkék Springfield márkájú balerina cipő, amelybe első látásra beleszerettem
  • egy szinte vadiúj nadrág a Promodból, amelynek megvételéért szinte közelharcot vívtam a hapsimmal
  • egy darab vadiúj Mickey egeres póló, ami annyira új, hogy még nem is volt rajtam
  • egy pár Nike futócipő, amelynek hiánya a közelgő Ultrabalaton verseny miatt kifejezetten aggasztó
  • egy nagyon kedves fehér szoknya
  • egy imádni való sötétkék neccharisnya
  • egy hajvasaló szerkezet
  • egy neszesszer és annak komplett tartalma - Calvin Klein Eternity, egy vadiúj fekete szempilla-spirál, Avon-os arcpirosító és hozzávaló gigantikus méretű pamacs, szemöldökcsipesz, körömreszelő, kontaktlencse-tartó, pirosas színű körömlakk, amivel érkezésem után terveztem kiszínezni körmeimet, fekete szemceruza, világoskék szemhéjpúder és hozzávaló miniatűr ecset, szemüveg, szemüvegtisztító, hajgumi, sebtapasz.
  • egy térdig érő nadrág, amit 4 éve vettem Hollandiában
  • egy világoskék-sötétkék csíkos Gap pulcsi, amit New Yorkban vettem és nagyon-nagyon szeretem
  • egy Nike futónadrág és futófelső
  • egy pár Nike dry-fit zokni
  • egy darab szőrös mackó, aki Manfred névre hallgat
  • egy darab Blackberry töltő
  • egy flakon Nivea hajhab
  • egy flakon kontaktlencse-folyadék
  • egy fehér Gap póló
  • egy Hello Kitty-s pizsama
  • 2-3 atléta
  • egy szinte vadiúj fekete-fehér kockás ing
  • egy szinte vadiúj kis virágos blúz
És még ki tudja mi, ami most nem jut eszembe.


Így néz ki Manfred, amikor éppen nem egy telepakolt és amúgy is szűk bőröndben dekkol valahol Budapest és Szófia között az ismeretlenben

2 megjegyzés:

  1. Jaj ez milyen szar érzés lehet. Remélem mihamarabb meglesz a bőrönd, már csak Manfred miatt is. El sem tudom képzelni, hogy hova tűnhet el egy bőrönd. Véletlenül nem teszik be a gépbe?

    VálaszTörlés
  2. már voltam vásárolni új ruhákat és mindenféle csecsebecséket a biztosítás terhére. bízom benne, h ideérnek holnap, mert szerdán már megyünk haza.

    VálaszTörlés