2010. január 7., csütörtök

Szolgálati közlemény

Szolgálati közlemény és én-központú reklám következik. Ellenben nagyon nemes cél érdekében még mielőtt bárki is azt hinné, hogy magamat szeretném fényezni. Mégpedig az aktív és mozgásban gazdag életmód oltárán.

Kifejezetten azok számára, akik hajlandóak egy kicsit is áldozni saját egészségük érdekében.

Az Úr 2009. esztendejének tizenegyedik havában hivatalosan is nordic walking instruktor lettem. A nordic az a sport, amikor mindkét kezünkben, bottal tulajdonképpen ütemesen és ritmusosan sétálunk széles mosollyal az arcunkon.


Hogy honnan jött?

Valaki megkérdezte, hogy van-e kedvem elvégezni ezt a képzést és nekem éppen volt hozzá kedvem. Cserébe viszont azt vállaltam, hogy egy évben lenyomok húsz órányi nordic oktatást önkéntesen, mindenféle ellenszolgáltatás nélkül. Ezáltal részt veszek az országos nordic walking programban, amelyet a Magyar Szabadidősport Szövetség koordinál. Sőt még botot is kaptam, hogy minél könnyebben adjam tovább a mozgás és az egészséges életmód szeretetét.

Hogy miért jó ez nekem?
  • mert jó kis kiegészítő tevékenység lesz ez a futás mellé.
  • mert a futás viszonylag magányos dolog, nordic közben viszont lehet csacsogni.
  • mert rájöttem, hogy nagyon jópofa dolog nordicot oktatni és ezáltal másokat is rávenni arra, hogy mozogjanak.
  • mert így legalább egy újabb újévi fogadalomnak teszek eleget, már ami az önkénteskedést illeti.
Hogy miért jó ez bárki másnak?
  • mert minimális erőbefektetéssel viszonylag jó ötlet így eltölteni egy órát. Vagy többet.
  • mert sokkal könnyebb, mint a futás.
  • mert közben tök jó helyeken lehet sétálni.
  • mert nem kell hozzá speckó felszerelés.
  • szinte minden porcikát átmozgat
  • kiváló zsírégető tevékenység
  • és mert tényleg jókat lehet közben csacsogni.
Hogy miért írok itt erről?
  • mert hátha kedvet kap valaki és kipróbálja.
  • mert próbálok embereket toborozni.
Arról nem is beszélve, hogy botot is tudok adni.

Mostanában a Népligetben találkozunk szombaton délelőttönként.

Bővebb infó itt: chipm19kukacgmailpontcom


1 megjegyzés: