2009. december 30., szerda

2009 számokban

103
bejegyzés, amit ebbe a blogba írtam

11
város, ahol futottam
Budapest, Tiszaújváros, Bonyhád, Szófia, Varese, Keszthely, Siófok, Fonyód, Mátrafüred, Hortobágy (bár ez nem számít városnak), Bécs

25 453
kilométer, amit a levegőben tettem meg mindenféle repülőjáratokon, mindenféle európai és amerikai nagyvárosok között

277,2
kilométer, amit futóversenyeken futottam

28
darab érdekes kulcsszó, amivel rátaláltak a blogomra
  • középkor kezdete és vége
  • bűzös orrváladék
  • szüntelen hányás
  • dagi emberek
  • hogyan lehet fájdalommentesen meghalni
  • poikilohidrikus
  • vastag vádli
  • mi lesz, ha meghalok
  • amikor az ember kakil, arról képek
  • az élet értelme és a dohányzás
  • barney maratont fut

  • bilincsben kurjak a csajt (ékezetek nélkül - a szerk. megjegyz.)
  • brazil párválasztó szokások
  • béna haj
  • forrest gump elfáradtam
  • h1n1 horatio
  • harisnyában pisilés
  • karamella 5dl tej sok
  • középkor kezdetének dátuma
  • maraton fosás
  • műanyag szarvasfej
  • mit dugjak fel, hogy elveszítsem a szüzességem
  • new york 4 óra mennyi az idő madridban
  • tesco rajzverseny győztesei
  • vastabletta függőség
  • érvelés mi a jobb a menzai vagy a házi koszt
  • erősnek kell lennem
4
félmaraton, amit versenyen futottam
Bécs, Keszthely, Hortobágy, Budapest
edzéseken ettől sokkal többet is

1434
olvasó, aki olvasta a Flashelsz, mi? bejegyzést

1
nap, amit az Index címlapon töltöttem a bejegyzésnek köszönhetően

6
nap, ameddig szarul éreztem magam emiatt

38
csirip, amit a nagyvilágba küldtem a twitteren. Nem voltam valami aktív.

9
vendégszerző, aki megosztotta meg történetét a blogban
Gábi, Zsuzsika, Attis, Ági, Csilla, Gyuri, Budapesti, Márk, Jeremy

201
hozzászólás az általam jegyzett írásokhoz

2
alkalom, amikor körbefutottam a Balatont (nem egyedül)

3
próbálkozás karamellás alma készítésére

288
perc, amennyi idő alatt lefutottam életem első maratonját

1
új pozíció a munkahelyemen

2
óra, amit nordic walking oktatással töltöttem

1
futóverseny, amit fosás miatt feladtam

1
futóverseny, amit nem adtam fel, de többször meg kellett állni fosni

7
kedvenc írásom van/volt 2009-ben
3
film, amit moziban láttam
  • Avatar - bár ne tettem volna (Gábi miatt)
  • Másnaposak
  • Batman Sötét Lovag (Gábi miatt)
Több ezer
fotó, amit készítettem

94
a többezer közül, amin csak a lábaim vannak

2
alkalom, amikor majdnem kifogyott az autómból az üzemanyag

1
alkalom, amikor elköltöztem a lakásomból, amikor azt hittem, hogy (majdnem) soha többé nem fogok elköltözni

2 perc 48 másodperc
amit egy átlagos olvasó eltölt a blogon

1500
kilométer, amit futással töltöttem

4
koncert, ahol Gábival élőben hallgattuk kedvenc zenéinket
  • Manic Street Preachers
  • Quimby
  • Editors
  • Julian Plenti

2 megjegyzés: