2009. szeptember 21., hétfő

Kulcsszavak vs. Csikágó

Ma útban a Bogdánfy úti futópályára, a lépcsőházban összefutottunk a házmesterrel, aki kivilágította elménket és két rongyzsebkendőbe történt undorító taknyos, öklendezős tüsszentés között biztosított bennünket affelől, hogy a földszinten zajló csikágózás nem a közelmúlt terméke és egyhamar nem is fog megszűnni.

A beszélgetéstől vezérelve gondolkoztam azon, hogy a szeptember hónapot a dráma hónapjává nyilvánítom és a blog is kap egy különleges drámai kiadást és leírom a beszélgetés tömör rezüméjét, de amikor a google analytics szolgáltásán keresztül az oldal látogatottságát kezdtem elemezni, akkor végülis a szórakoztató és meghökkentő kulcsszavak - amelyekkel emberek rátalálnak a blogomra - győzedelmeskedtek a hideg, szürke valóság felett és úgy döntöttem ezt meghagyom egy másik napra.

Kiválasztottam a számomra legkedvesebbeket:
  • középkor kezdete
  • bűzös orrváladék
  • ernyőszűrés
  • szüntelen hányás
  • tüdőszűrés kőbánya (tán nem volt hiábavaló, hogy megírtam az ernyőszűrés történetét)
  • vastag vádli
  • margitszigeten kesztyűben fut
  • 100 folk celsius paff a bűvös sárkány zene
  • legolcsóbb lakáshitel
  • béna haj
  • csók és könny január
  • dohányzás körfolyosós házban (ugye-ugye milyen sok embert érdekel)
  • fonetikus lambada
  • ernyőszűrés elölről (??? ezt nem is értem)
  • félek, hogy meghalok és még annyi mindent el kell (nem fejezte be, lehet, hogy nem volt alaptalan a félelme...)
  • hasmenés futás (problémáinkkal ó mennyire nem vagyunk egyedül)
  • hogyan lehet fájdalommentesen meghalni (remélem ehhez nem szolgáltam információval)
  • hipmunk 19
  • ketchup függőség (sosem szerettem a ketchupot)
  • mit dugjak fel, hogy elveszítsem a szüzességemet (vazze, mit tudom én ?!!!!)
  • poszter lambada szőke
  • úttörő dalok bakelit
  • zz labor
  • nyuszi dobbant
  • mastu kúp és kenőcs ára (a mastu nem vált be...)
  • futók fájdalma
Nem is tudom mit mondhatnék?
Olyan színesek és különbözőek vagyunk...

1 megjegyzés: