2009. június 25., csütörtök

Gratulálunk, foglalását befejezte!

Télen terveztük. Kiszámoltunk mindent. Aztán jött az illeték. Gazdasági világválság. Drága CHF. Sertésinfluenza. Néha-néha azért oda-oda kacsintottam a Vista akciós repülőjegyekkel foglalkozó oldalára. A tegnapi akció azonban magasra tette a lécet. Telefon Gábornak.

- Menjünk?
- Majd otthon megbeszéljük.


Gábor jófej meg minden, de nem éppen spontán.

Aztán este szerkesztett egy excel táblát - közgazdász és egész nap ilyeneket csinál. Az egyenletek rabja. Számlaegyenleg. Tervezett kiadások. (Valamennyire) tervezhető kiadások.

A döntést végülis 5 perc alatt meghoztuk - megyünk.

New Yorkba. Három hétre.

Peace. Love. Rock 'n Roll.
Ezt az érzést akarom érezni minden nap.

2 megjegyzés:

  1. "New Yorkba. Három hétre."
    Amikor ehhez a sorhoz értem tiszta libabőrös lettem. Nagyon-nagyon irigyellek. Csodálatos utazás lesz!

    VálaszTörlés
  2. Tudom. Kilenc éve akarok visszamenni. Olyan, mintha egy álom válna valóra. Alig tudtam elaludni tegnap olyan izgatott voltam. És ha csak rágondolok is jó kedvem lesz :)

    VálaszTörlés