2009. június 24., szerda

Balaton másodjára

Az idén másodjára is körbefutottam a hírös magyar tengert. Sőt igazából az idén már lassan többet futottam a Balcsinál, mint a Margitszigeten. Ultrabalaton. 24 óra alatt 44kilométert futottam. Ami persze elenyésző mennyiség azokhoz mérve, akik a 212 kilométert egyénileg teljesítik. 18, 22, 24, 26 és még kitudja hány óra alatt. Talán a legjobb verseny, azok közül amit eddig láttam.asd
Ilyen szép helyeken futottam.


Vasárnap ilyen korán rajtoltunk.


A két nap alatt ilyen futósérülést szereztem. Nagyon-nagyon fáj.
Ez a mellkasom mellesleg.

És komolyra fordítva a szót, hogy miről is szólt ez a két nap.
Különleges emberi teljesítményekről. A korlátok átlépéséről. Olyan akaraterőről és kitartásról, ami csak nagyon kevés embernek van.

Kedvenc kép.


Még több kép itt.

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok, nagyon ügyes vagy! Remélem hamar begyógyul a sérülésed. Balázs azt mondta, hogy jövőre ő is indul csapatban.

    VálaszTörlés
  2. Éljen, ott a helye Balázsnak is :) Ti meg majd Andrissal jöhettek bringával!

    VálaszTörlés