2009. május 11., hétfő

Edzőbá'

Körülbelül 12-13 év után ma először lementem edzésre. Olyan igazi klasszikus (futó)edzésre a népligeti fradipályára. A városnak ezen a felén itt működik a 21 Nike futóklub egyike. Miután teljesen elveszve éreztem magam a 2341 féle edzésterv világában, gondoltam kérem egy szakértő segítségét.


És az egész olyan volt, mintha időutazást tettem volna gyerekkoromba. Az öltöző szaga. A sok ember körülöttem, aki mind azért jött ide, amiért én. A bemelegítés. Gimnasztika. Futóiskola. Az edző instrukciói lépésről-lépésre. Kicsik és nagyok körülöttem. Volt, aki lazán futott, volt aki résztávot és volt aki csak a futóiskola lépéseit ismételgette szorgosan. Ez mondjuk pont én voltam és pont egyedül és kicsit furán is éreztem magam a 16 évesek között :-) De ha ez kell ahhoz, hogy elsajátítsam a helyes testtartás minden mozzanatát, akkor tipegek alázattal a rekortán pálya szélén. Vicces volt.

Mindemellett a nagyváros közepén egy olyan mikroközösségben találtam magam, amilyenről korábban azt hittem, hogy csak olyan kisvárosokban létezik, mint Tiszaújváros.
Az egész visszarepített nagyon sok évvel ezelőttre, amikor minden reggelem és délutánom erről szólt.

Nagyon-nagyon jó érzés volt.

Ha Vonnegutot idézném, akkor csak azt mondanám, hogy ha ez nem kellemes, akkor nem tudom mi lehetne az...
asd
ui: a képen a csaj sajnos nem én vagyok, de a hasát elfogadnám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése