2009. április 1., szerda

Song Around The World

Merszem sincs megnézni, hogy mikor írtam utoljára.
asd
Minden bizonnyal nagyon sok előnye van annak, hogy az ember a jelenben él. Nem foglalkozik a múlt problémáival, pl. a napok óta be nem fizetett csekkekkel és nem tervezgeti felelőtlenül a jövő szebb napjait pl. gyengébb eurót és alacsonyabb törlesztőrészletet. De. Álmodozni jó. Már önmagárt az álmodázásért magáért. Merengeni jó. Elemezni közelmúltbeli cselekedeteinket, történeteinket jó. Elmerülni mélyszántású gondolatainkban jó. Hogyan fogok futni 2 óra alatti félmaratont? Hogyan éljem túl a hosszú futásokat hasmenés nélkül? Tényleg anarchista lettem? Biztos, hogy jó helyen vagyok a világban és nem az éttermemet kellene vezetnem egy tengerparti olasz kisvárosban? Miért van az, hogy meglátok egy kóborkutyát és az együttérzéstől kicsordul a könnyem is? Jó-e az, hogy egy nagy piros multi felőrli majd' minden energiámat?
asd
Mindezektől csak az a jobb, ha ezt meg is oszthatjuk másokkal.
asd
Happiness is only real when shared.
asd
Lógok egy nagy adag beszámolóval a balatoni futásról, a méregtelenítéssel kapcsolatos aktuális terveimről ésatöbbi, de addig is csak azt szeretném mondani, hogy az internet a 20. század csodája. Az egyik legfantasztikusabb és legnagyszerűbb dolog a világon, amivel életem során találkoztam. (Igen, még a McDonald'snál is jobb...). Sok minden miatt, de legfőképpen azért, mert eme virtuális felületen olyan dolgoknak is csodálói lehetünk, amelyekkel aligha találkoznánk szürke, külvárosi mindennapjaink során. Például ennek:


1 megjegyzés:

  1. Nekem a zene az életem, én jó magam is zenélek!Szeretem a zenei művészetet!Ez a videó pedig olyan szinten megfogott, hogy teljesen a rabja lettem!Ha nézem érzem a szabadságot, a határtalan boldogságot, a békét, a szeretetet és persze látom benne a művészetet!Hihetetlen hogy az utcai zenészek az előadásukkal mennyire leadják a boldogság érzetet!
    Imádlak Zene!!!

    VálaszTörlés