2009. február 17., kedd

Ha ez nem kellemes, akkor nem tudom mi lehetne az

Februárban én már mindig a tavaszt várom. Amikor reggel azt láttam, hogy a hó még mindig esik, annyira nem voltam boldog. Aztán mosolyt erőltetve orcámra felhívtam Gubist, hogy ugyan fussunk már egyet a hóban. Ha már így alakult ez a nap. És ez a látványt fogadott.


(A képet sajnos nem én csináltam, mert lemerült a masinám, pedig vittem magammal, mert akartam kattintatni és megörökíteni. Így leszedtem azt, ami a BSI holnapján volt még decemberben. A látvány és a hangulat mit sem különbözött.)

"És önöket is arra biztatom, h vegyék észre amikor boldogok, és kiáltsanak fel, mormolják el a bajszuk alatt vagy legalább magukban jegyezzék meg: Ha ez nem kellemes, akkor nem tudom mi lehetne az." - Kurt Vonnegut

1 megjegyzés: