2008. december 28., vasárnap

Chipmunk-19

Egy ideje már foglalkoztatott a dolog. Mármint az, hogy regisztráljak egy új oldalon és új történeteket kezdjek. Vagy folytassam a régieket. Aztán valahogy mégsem jutottam el idáig. Mondtam, hogy van egy hapsim? Mi több?! Nyolcadik hónapja stresszmentes boldog párkapcsolatban élek. Egy igazi férfival. Nem hisztis. Nem köpköd az utcán. Nem az anyjával lakik. Nem nyávog. Van igazi munkája. Nincs felesége. Nem éppen most vált el. Tisztában van a nemi identitásával, történetesen azzal, hogy heteroszexuális. Egy igazi férfi. Ezt a blogot is tőle kaptam. Karácsonyra.

Mert ő meg már egy ideje hallgatta, hogy írnék és hogy mennyire szerette a nép Kobakkát. És milyen sok levelet kaptam a rajongóktól, hogy milyen szuperfantasztikus stílusom van és írjak már. (Közben várom, hogy felfedezzen egy divatos női magazin és és a 45. oldalon legyen egy kis fotó rólam a kis írásom mellett).

A Chipmunk-ot én találtam ki még régebben, mikor serényen fontolgattam, hogy újra megragadom a billentyűzetet. Olvastátok a Börleszket Vonneguttól? Már korábban is hivatkoztam rá, mert szerintem a huszadik század egyik legszuperfantasztikusabb írása. (Ezt a szuperfantasztikus szót most hallottam és muszáj használnom). Két szuperfantasztikus karakterről szól, akik közül az egyik a jövőbeni Egyesült Államok elnöke lesz és támad egy szuperfantasztikus ötlete, amivel megnyeri a választásokat. Egy számítógépes program az ország minden lakosának generál egy utónevet, amely egy főnév és egy számnév együttese. Akiknek a gép ugyanazt az utónevet dobja ki, azok innentől kezdve családtagokká válnak. Börleszk, avagy nincs több magány. Aki még nem olvasta, irány a könyvtár.

A neten találtam egy, a könyvnek dedikált oldalt, ahol én is bepötyöghettem a nevem és nekem ezt dobta a gép. Chipmunk-19.

Az idézet és a kép mögött is van egy történet. Ezek egy filmből jönnek. Út a vadonba. Ez a másik legnagyobb dolog mostanában, ami nagy hatással volt az életemre az elmúlt pár hónapban. Ha-ha. Itt azért egy picit túlzok, mert azért nem pakoltam össze és indultam útnak valami ismeretlen tájra, de mindenképpen olyan igazságok hangzanak el a filmben, amelyeken érdemes egy picit elgondolkozni. Happiness only real when shared. Amikor találkoztunk a fiúmmal, éppen a film hatása alatt voltam és szerettem volna, ha nekem is minden cselekedetemet olyan formán áthatja a szabadság, mint Alex Supertrampét. És hát ő meg belémzúgott :-)

A napokban együtt tanulmányoztuk Kobakka lapjait. A legnépszerűbb kereső szó, amivel rátaláltak a Google-ben Kobakka írásaira az orrváladék volt. Vagy bűzös orrváladék. A második legnépszerűbb a takony volt. Ötödik találat voltam a Google találati listáján. Hm. Vajon minden híres író így kezdi?

1 megjegyzés:

  1. Az említett filmet adtam egy számomra fontos embernek karácsonyra :-)

    VálaszTörlés